نویسنده: حمزه سروری
// پنجشنبه, ۲۲ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

تاریخ انتشار بازی At the Gates پس از هفت سال مشخص شد

جان شفر طراح بازی Civilization 5 تاریخ انتشار پروژه‌ی مستقل At the Gates را مشخص کرد.

بازی At the Gates که نزدیک به هفت سال از زمان آغاز ساخت آن می‌گذرد بالاخره تاریخ انتشارش مشخص شد. این بازی توسط طراح بازی Civilization 5 یعنی جان شفر در حال ساخت بوده است. بازی مستقل At the Gates که سبک آن استراتژی است در تاریخ ۲۳ ژانویه ۲۰۱۹ (۱۰ بهمن) از طریق استیم با قیمت ۲۴.۹۹ دلار عرضه می‌شود.

این پروژه که در کیک‌استارتر کلید خورد با بیش از ۱۰۰ هزار دلار بودجه طی هفت سال توسط جان شفر در حال ساخت بوده است. در بازی At the Gates شما در نقش کنترل‌کننده‌ی قلمرو بَربَر‌هایی ظاهر می‌شوید که آماده‌ی غارت حکومتِ رو به انحطاط روم هستند. گیم‌پلی این بازی شامل نقشه‌ای است که همانند سری Civilization کاشی‌ها نقش تعیین‌کننده‌ای در آن دارند. این کاشی‌ها به‌مرور‌ پیشرفت می‌کنند، همزمان با فصل‌ها شکل‌شان تغییر می‌کند و همچنین سیستم آب‌ و هوایی که باید خود را با آن انطباق دهید. بازی At the Gates آرت استایل بسیار خاصی دارد که کم از نقاشی‌های آب‌رنگی ندارد.  شفر درباره‌ی بازی خود چنین اظهار نظر کرده است:

من همواره مصمم بوده‌ام که خلاقیت را در بازی‌هایم جریان دهم و At the Gates هم از این قاعده مستثنی نیست. این سبک هم‌اکنون به‌نظر می‌رسد که کهنه شده باشد، اما من در آن هنوز پتانسیل بسیار زیادی می‌بینم؛ این چیزی است که من همواره تلاش می‌کنم از آن استفاده کنم.

تصاویری از بازی At the Gates:

At the gates

At the gates

At the gates


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده