// چهار شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۲۵

تاخیر دوباره در عرضه بازی Battle Princess Madelyn

در حالی که بازی Battle Princess Madelyn پیش‌تر برای سوییچ و پلی استیشن 4 تاخیر خورده بود کاربران باید باز هم زمان بیشتری را منتظر عرضه این بازی بمانند.

بازی Battle Princess Madelyn باری دیگر با تاخیر در عرضه‌اش مواجه شد. در جدیدترین اخبار بازی مشخص شد که انتشار نسخه پلی استیشن 4 (آمریکای شمالی) این بازی به هفته آینده موکول شده است؛ در حالی که نسخه نینتندو سوییچ و پلی‌استیشن 4 (اروپا) به طور کلی به حالت تعلیق در آمد تا اینکه سازندگان تاریخ جدیدی برای آن مشخص کنند.

سازنده بازی Battle Princess Madelyn یعنی استودیو کژوال بیت گیمز (Casual Bit Games) چندی پیش در تاریخ ۶ دسامبر (۱۵ آذر ماه) این محصول را برای ایکس ‌باکس وان و پی سی منتشر کرد و قرار بود که هفته جاری برای پلی استیشن 4 و سوییچ نیز منتشر شود. کاربران سوییچ همچنان باید منتظر بمانند تا سازندگان بتوانند تاییدیه این محصول را از کمپانی نینتندو بگیرند و تاریخ انتشار جدید مشخص شود. به گفته یکی از مسئولین به احتمال زیاد هفته آینده تاریخ انتشار پورت سوییچ این بازی مشخص می‌شود.

از طرفی کاربران پلی‌استیشن 4 (آمریکای شمالی) در تاریخ ۲۰ دسامبر (۲۹ آذر ماه) می‌توانند به تجربه این بازی بپردازند اما کاربران اروپایی باید تا مشخص شدن تاریخ جدید منتشر بمانند. کریستوفر اوبریچ در مورد تاخیر خوردن محصول خود بیانیه‌ای منتشر کرد که در پایین می‌توانید آن را مشاهده کنید:

متاسفانه ما موفق نشدیم که نسخه سوییچ و PS4 (آمریکای شمالی)‌ را در زمان معین شده عرضه کنیم اما در طی عرضه این بازی روی پلتفرم‌های پی سی و ایکس باکس شاهد بازخورد بسیار خوبی از سایت‌ها و کاربران بودیم. در این راستا قصد داریم محتوای جدیدی برای بازی توسعه دهیم و آن را در قالب آپدیت ماه آینده منتشر کنیم. برخی از بازیکنان در حالی که از بازی لذت برده‌اند اما در برخی از مراحل تجربه مطلوبی نداشته‌اند و از استراتژی «بازی قدیمی» لذت نبرده‌اند. برای بهبود بخشیدن به تجربه بازیکنان در این راستا آپدیتی برای کاربران در نظر گرفته‌ایم. ما کماکان به بازخورد کاربران و گیمر‌ها در این راستا نیازمند هستیم. متاسفانه زمان زیادی صرف ایجاد همکاری با ناشران مختلف برای توسعه پورت این بازی داشته‌ایم و از همین رو امیدوار هستیم که نسخه نینتندو سوییچ نیز به‌زودی منتشر شود. به کاربران این اطمینان را می‌دهیم که تا عرضه نسخه‌های تاخیر خورده برخی از ایرادات این بازی را برطرف کرده باشیم. از اینکه شرایط ما را درک می‌کنید بسیار سپاسگزار هستیم.

آپدیت جدیدی اخیرا برای نسخه‌های پی‌سی و ایکس‌باکس وان بازی Battle Princess Madelyn منتشر شده است و هم‌اکنون برای کاربران در دسترس است. بخشی از تمرکز این آپدیت روی متعادل سازی استراتژی‌هایی برای گذراندن بخش‌های چالشی در اختیار بازیکنان قرار گرفته است. همچنین همراه کاراکتر اصلی این بازی یعنی فریتزی حال با توجه به جواهرات پیرامون کاراکتر پارس می‌کند و حتی در آن سو کاراکتر را به مسیر‌های مختلف هدایت می‌کند.

بازی Battle Princess Madelyn هم‌اکنون برای پی‌سی و ایکس‌باکس وان در دسترس است و در هفته آینده برای پلی‌استیشن 4 (آمریکای شمالی) منتشر می‌شود. تاریخ انتشار نسخه‌های سوییچ و پلی‌استیشن 4 (اروپا) هنوز مشخص نشده است و تا تاییدیه رسمی سازندگان باید منتظر بمانیم. برای اینکه با این بازی بیشتر آشنا شوید در پایین می‌توانید تریلر گیم پلی آن را تماشا کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

نظرات خود را در مورد تاخیر خوردن دوباره این محصول روی کنسول‌ها با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده