نویسنده: علی ولی خانی
// چهار شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵

نقشه جدید حالت زامبی Call of Duty: Black Ops 4 فاش شد

در اتفاقی که به نظر می‌رسد اشتباه فردی مهلکی باشد، دیروز نقشه‌ی زامبی جدیدی با نام Night of the Dead روی چند سرور بازی Call of Duty: Black Ops 4 نمایان شد.

بعد از اینکه تازه‌ترین بروزرسانی بازی Call of Duty: Black Ops 4 جهت رفع برخی باگ‌ها و ایرادات بازی منتشر شد، طرفداران حالت زامبی این بازی محتوای جدیدی را برای سرگرم کردن خود به‌دست آوردند. دیروز بعضی دارندگان سیزن پس بازی Black Ops 4 در استرالیا و نیوزیلند گزارش کردند که موفق به دانلود نقشه‌ی حالت زامبی جدیدی به نام Night of the Dead شده‌اند.

این نقشه در یک عمارت بزرگ طی یک مهمانی جریان دارد و به نظر می‌رسد بخشی از خط داستانی Chaos باشد. از نظر بازه‌ی زمانی وقایع این نقشه پیش از دو بخش Voyage of Despair و IX در خط داستانی اصلی روایت می‌شود؛ با این حال در این نقشه‌ ما با شخصیت‌های اصلی دو نقشه‌ی مذکور سر و کار داریم. به نظر می‌رسد تمرکز Night of the Dead روی شخصیت‌هایی مثل Kiefer Sutherland و Charles Dance است.

تا این لحظه تاریخ انتشار مشخصی برای نقشه‌ی Night of the Dead معرفی نشده، با این حال، از آنجایی که دیروز این نقشه در برخی مناطق خاص منتشر شده بود، به نظر می‌رسد امروز شاهد انتشار آن حداقل برای کنسول پلی استیشن 4 باشیم. ویدیو‌هایی از گیم پلی این بازی در سایت‌هایی نظیر Youtube در دسترس است که می‌توانید آن‌ها را تماشا کنید.

به جز PS4، بازی Call of Duty: Black Ops 4 برای کنسول‌ Xbox One و کامپیوتر نیز در دسترس است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده