نویسنده: آریا بهپور
// چهار شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۶

مدیا مولکول یک بار دیگر روی عرضه نسخه بتای بازی Dreams در سال 2018 تأکید کرد

آیا بالاخره در آخرین روزهای سال ۲۰۱۸ بتای این بازی عظیم را شاهد خواهیم بود؟

چند سال از معرفی بازی Dreams اثر مدیا مولکول (Media Molecule) برای پلی استیشن 4 می‌گذرد و هنوز هم خبری از عرضه این بازی نیست. سازندگان بازی پیش از این قول ارائه نسخه بتای Dreams را در سال ۲۰۱۸ داده بودند و اواخر آبان ماه هم یک بار دیگر در این مورد صحبت کردند، ولی هنوز هم اثری از نسخه بتای بازی به چشم نمی‌خورد. این موضوع باعث شد یکی از علاقمندان بازی توییتی در این باره بزند و از مدیا مولکول بخواهد که ماجرا را روشن کند. جواب مدیا مولکول هم چنین بوده است:

سلام توماس! ما چیزی را فراموش نکردیم، ولی این روزها سرمان در استودیو مدیا مولکول به شدت شلوغ است. برنامه‌های قبلی ما تغییر نکرده‌اند و هر وقت آماده ارائه اطلاعات بیشتری در این زمینه بودیم، حتماً مخاطبین خود را در جریان قرار می‌دهیم.

در حالی که این روزها همه خود را برای پایان سال ۲۰۱۸ آماده می‌کنند و کمتر از ۲۰ روز تا آغاز سال ۲۰۱۹ باقی مانده است، مدیا مولکول همچنان اصرار دارد که بتای Dreams در این مدت عرضه خواهد شد، موضوعی که البته شاید نتوان خیلی هم به آن خوشبین بود. آخرین محصول مدیا مولکول پروژه‌ای بلندپروازانه است که پروسه ساخت آن بیش از حد طولانی شده است؛ اثری که استودیو از مدت‌ها قبل کار روی آن را شروع کرد و در سال ۲۰۱۳ آن را نمایش داد و در E3 2015 هم به شکل رسمی و با نام Dreams معرفی شد. امیدواریم بازی عظیم و زیبای مدیا مولکول بتواند در زمان عرضه به انتظارات بالایی که از آن وجود دارد، جواب بدهد و به اثری دوست‌داشتنی هم برای گیمرهای معمولی و هم علاقمندان به ساخت و ساز و طراحی مراحل تبدیل شود.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده