نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۴

بخش عمده فیلمبرداری فیلم Six Underground به پایان رسیده است

طبق اخبار جدید، بخش عمده فیلمبرداری فیلم Six Underground مایکل بِی، به پایان رسیده است و آخرین لوکیشن آن شهر ابوظبی بوده است.

سرویس استریم نتفلیکس با همراهی اسکای دنس مدیا (Skydance Media) و همچنین کمپانی فیلمسازی بِی فیلمز (Bay Films) بخش عمده فیلمبرداری فیلم Six Underground (سیکس آندرگراند) را در شهر ابوظبی کشور امارات متحده عربی انجام داده‌اند و دیگر چیزی به پایان مراحل فیلمبرداری فیلم جدید مایکل بی با نقش‌آفرینی رایان رینولدز باقی نمانده است.

تا این لحظه اطلاعات چندانی از جزئيات داستانی فیلم Six Underground در دسترس نیست و تنها می‌دانیم که فیلمنامهٔ این فیلم توسط پاول ورنیک و رت ریس، نویسندگان دو فیلم مجموعه Deadpool (دِدپول) نوشته شده است و این دو نویسنده به‌عنوان مدیر اجرایی نیز در پروژه حضور خواهند داشت. پاول ورنیک و رت ریس این روزها بسیار پرکارند و نویسندگی قسمت دوم فیلم Zombieland با عنوان Zombieland Too را نیز بر عهده دارند.

در مجموع، فیلم Six Underground در ۲۴ لوکیشن مختلف فیلمبرداری شده و ۲۷ روز آن در شهر ابوظبی بوده است

در مورد داستان فیلم Six Underground باید بگوییم که در مورد ۶ میلیاردر است که بنا به دلایلی که هنوز مشخص نیست، تصمیم می‌گیرند مرگی ساختگی برای خود ترتیب دهند و سپس تیمی برگزیده برای مبارزه با افراد بد و شرور تشکیل دهند. رئیس این ۶ میلیاردر که دوتای آن‌ها زن هستند، شخصیتی است که رایان رینولدز ایفای نقش آن را بر عهده دارد و به احتمال فراوان دیو فرانکو برای ایفای نقش یکی از این ۶ میلیاردر در نظر گرفته شده است. این تنها اطلاعات داستانی فیلم Six Underground است.

مراحل فیلمبرداری این فیلم از تاریخ ۲۰ آگوست (۲۹ مرداد ماه) در لوکیشن‌های مختلف آغاز شد. از برخی از شهرهایی که فیلمبرداری بخش‌هایی از این فیلم در آنجا صورت گرفته است، می‌توان به فلورانس، سیِنا، تارانتو و رم از کشور ایتالیا اشاره کرد و بعد از آن تیم سازندگان به کشور امارات متحده عربی سفر کردند. مراحل تولید این فیلم از تاریخ ۱۲ نوامبر (۲۱ آبان ماه) در شهر ابوظبی آغاز شد و در شهرهای العین، لیوا و رأس‌الخیمه ادامه یافت و آخرین مراحل از بخش‌های اصلی فیلمبرداری در تاریخ ۵ دسامبر (۱۴ آذر ماه) و باز هم در مرکز شهر ابوظبی انجام شد. در مجموع فیلم Six Underground در ۲۴ لوکیشن مختلف فیلمبرداری شده و ۲۷ روز آن در شهر ابوظبی بوده است.  

michael bay

مراحل تولید و ساخت این فیلم در شهر ابوظبی با همکاری کمیسیون فیلمسازی شهر ابوظبی، سبب کاهش ۳۰ درصد هزینه‌‌های تولید شده است و همچنین کمپانی twofour54 نیز سازندگان را در راه ساخت یاری کرده و در مواردی همچون انتخاب لوکیشن، تأمین امنیت، اسکان و همچنین تأمین مواد غذایی و سفر از شهری به شهر دیگر، با سازندگان همکاری داشته است.

مایکل بِی در این رابطه چنین گفت:

کشور امارات متحده عربی و مخصوصاً شهر ابوظبی، در زمینه‌های مختلفی برای بالا بردن کیفیت اثر به ما کمک کرده‌اند. در آینده باز هم به امارات متحده عربی خواهم آمد و می‌خواهم تمام جاهای دیدنی آن را ببینم.

رایان رینولدز، بازیگر اصلی این فیلم نیز در این رابطه گفت:

ساخت این فیلم تجربه‌ای بود که هرگز آن را فراموش نخواهم کرد. بسیار تحت تأثیر مردم محلی و هنرمندانی قرار گرفتم که در طول این سفر با آن‌ها ملاقات کردیم. همهٔ ما با همکاری یکدیگر فیلمی هیجان‌انگیز ساختیم که هم اکشن است، هم کمدی و هم نوع تماشاچی سینما را راضی خواهد کرد.

فیلم Six Underground در ابتدا قرار بود به تنهایی توسط اسکای‌دنس مدیا و با بودجهٔ ۱۲۵ میلیون دلاری ساخته شود، اما مدت زمانی بعد اعلام شد که این فیلم را اسکای‌دنس مدیا مشترکاً با سرویس استریم نتفلیکس خواهد ساخت. دیوید الیسون، دانا گلدبرگ و دان گرنگر از اسکای‌دنس مدیا، به همراه مایکل بِی، تهیه‌کنندگی فیلم جدید را بر عهده خواهند داشت.

رایان رینولدز، دیو فرانکو، مانوئل گارسیا رولفو، آدریا آرجونا، کوری هاکینز، بن هاردی، پیمان معادی، ملانی لوران و لایور راز، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Six Underground حضور دارند و به ایفای نقش خواهند پرداخت. فیلم Six Underground قرار است در سال ۲۰۱۹ از شبکه نتفلیکس منتشر شود. رینولدز پس از همکاری با ورنیک و ریس در دو قسمت فیلم Deadpool، حال ممکن است که این موفقیت را با این فیلم اکشن نیز تکرار کند و همکاری خود را با آن‌ها گسترش دهد. گفتنی است علاوه بر این فیلم، مایکل بِی قرار است کارگردانی فیلم Robopocalypse (روبوکالیپس) را نیز بر عهده داشته باشد.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده