نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

قسمت دوم فیلم Venom ساخته خواهد شد

طبق صحبت‌های جف پینکر، یکی از نویسندگان فیلمنامه فیلم Venom (ونوم)، قسمت دوم این فیلم ساخته خواهد شد، اما هنوز فیلمنامه‌نویسان آن مشخص نشده‌اند.

جف پینکر، یکی از نویسندگان فیلمنامه فیلم Venom (ونوم)، تأیید کرد قسمت دوم این فیلم ساخته خواهد شد، اما هنوز فیلمنامه‌نویسان آن مشخص نشده‌اند و شاید وی دیگر در تیم نویسندگان نباشد.

فیلم Venom با بازی تام هاردی بعد از مدت‌ها انتظار، تقریباً دو ماه پیش روی پردهٔ سینما رفت، اما با استقبال فوق‌العاده‌ای از سوی منتقدان همراه نشد و بهتر بگوییم خیلی از منتقدان این فیلم را اصلاً لایق تماشا کردن نیز نمی‌دانستند، اما تماشاچیان و طرفداران شخصیت ونوم این طور فکر نمی‌کردند و به نظر لذت فراوانی از ساختهٔ کمپانی سونی پیکچرز (Sony Pictures) بردند؛ فروش فوق‌العاده این فیلم، علاقه طرفداران به این فیلم را ثابت می‌کند. مدتی پیش بود که به کمک بازار کشور چین، فروش جهانی فیلم Venom از مرز ۷۰۰ میلیون دلار عبور کرد و حال طبق آمار جدید منتشر شده، این فیلم ۲۱.۳ میلیون دلار دیگر در بازار جهانی فروخته است تا مجموع فروش این فیلم در بازار جهانی تا ۶۱۰.۸ میلیون دلار افزایش پیدا کند و با توجه به فروش ۲۱۱.۷ میلیون دلاری فیلم ونوم در آمریکای شمالی، مجموع فروش جهانی فیلم Venom ضمن عبور از مرز ۸۰۰ میلیون دلار، به ۸۲۲.۵ میلیون دلار افزایش پیدا کرده است. با این فروش فوق‌العاده جای تعجب ندارد که دنبالهٔ فیلم Venom نیز ساخته شود و حال اولین تأییدیه رسمی در مورد ساخت و تولید آن منتشر شده است.

جف پینکر، یکی از نویسندگان فیلمنامه فیلم Venom، در مصاحبه با سایت Discussing Film در مورد احتمال ساخت قسمت دوم این فیلم چنین گفت:

نمی‌توانم چیزی در این مورد بگویم، جز اینکه این اتفاق خواهد افتاد. من در پروژه نخواهم بود، فعلاً که تصمیم این است و من در تیم نویسندگان نخواهم بود.

از جف پینکر پرسیده شد که آیا اسپایدرمنی که تام هالند ایفاگر نقش آن است در دنیایی یکسان با دنیای شخصیت ونوم خواهد بود که وی در پاسخ گفت:

بدون آنکه بخواهم چیزی را فاش کنم و البته اجازه این کار را هم ندارم، غیرممکن خواهد بود که در فیلم بعدی مجموعهٔ ونوم، شخصیت اسپایدرمن نقشی مهم و اصلی داشته باشد.

Venom

پایان فیلم Venom به گونه‌ای بود که تماشاچیان مطمئن بودند دنباله‌ای بر این فیلم ساخته خواهد شد و شخصیت کارنیج هنوز در صف انتظار برای ورود به دنیای ونوم است. همچنین روبن فلیشر، کارگردان این فیلم در این رابطه پیش‌تر چنین گفته بود:

دوست داریم که این فیلم، زمینه‌ساز ساخت فیلم‌های بعدی مجموعهٔ ونوم شود.

چندی پیش در خبری اعلام شد طبق برخی گزارشات غیررسمی، کمپانی سونی پیکچرز جدول زمان‌بندی تاریخ اکران فیلم‌های خود را به‌روزرسانی کرده است و اولین فیلم، فیلمی بدون عنوان و اسپین‌آف از مجموعهٔ «اسپایدرمن» خواهد بود و فیلم دوم نیز به احتمال فراوان دنبالهٔ Venom است. جاستین کرول، نویسنده و ادیتور سایت وِرایتی، در توییتی اعلام کرده است که فیلمی که غیردنباله خواهد بود برای اکران در تاریخ ۱۰ جولای ۲۰۲۰ (۲۰ تیر ماه ۱۳۹۹) اکران خواهد شد و فیلم دوم که فیلمی دنباله است، برای اکران در تاریخ ۲ اکتبر ۲۰۲۰ (۱۱ مهر ماه ۱۳۹۹) برنامه‌ریزی شده است. جاستین کرول اشاراتی به این موضوع داشت که فیلم ابتدایی همان فیلم Morbius the Living Vampire (موربیوس خون آشام زنده) خواهد بود که نقش اصلی آن به جرد لتو سپرده شده است و فیلم دوم نیز همان دنبالهٔ فیلم Venom خواهد بود.


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده