نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

تریلر بین المللی و پوستر جدیدی از فیلم Alita: Battle Angel منتشر شد

کمپانی فاکس قرن بیستم تریلر بین المللی و پوستر جدیدی از فیلم Alita: Battle Angel را منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر و پوستر جدیدی از فیلم Alita: Battle Angel (آلیتا: فرشته جنگ) منتشر شده است. با نزدیک شدن به زمان اکران این فیلم و پایان سال جاری میلادی، کمپانی فاکس قرن بیستم به دنبال گسترش تبلیغات این فیلم مورد انتظار است که تاریخ اکران آن بار‌ها تغییر کرده بود. به همین منظور تریلر جدیدی از فیلم Alita: Battle Angel برای بازارهای بین المللی منتشر شده که حاوی تصاویر جدید بسیاری است و بیشتر با اتفاقاتی که قرار است در این فیلم مشاهده کنیم، آشنا می‌شویم. پیش از این اولین تریلر در آذر سال گذشته، دومین تریلر در مرداد امسال و سومین تریلر فیلم Alita: Battle Angel در ماه گذشته، منتشر شده بودند. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر تریلر، کمپانی فاکس قرن بیستم پوستر جدیدی از فیلم Alita: Battle Angel را نیز منتشر کرده است که تمرکز آن روی شخصیت آلیتا با ظاهر کامل و آماده جنگ با دشمنانش است. شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

Alita: Battle Angel Poster

رزا سلزار، کریستف والتس، ماهرشالا علی، جنیفر کانلی، اد اسکرین، لانا کاندر، میشل رودریگز، جکی ارل هیلی، ایزا گونزالس، کین جانسون، جرج لندبورگ جونیور و مارکو زارور، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Alita: Battle Angel حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده رابرت رودریگز بوده است و جیمز کامرون نیز به‌عنوان تهیه کننده در این فیلم حضور دارد. این فیلم اقتباسی از یک مانگا ژاپنی به‌نام Battle Angel Alita (آلیتا فرشته جنگ) اثر یوکیتو کیشیرو است. 

فیلم Alita: Battle Angel برای اکران در تاریخ ۱۴ فوریه ۲۰۱۹ (۲۵ بهمن ۱۳۹۷) برنامه‌ریزی شده است. هفته گذشته و در حاشیه مراسم The Game Awards 2018، ویدیوی جدیدی از این فیلم منتشر شد که در آن شاهد مبارزه آلیتا با دشمنانش بودیم.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده