نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۸

اولین تیزر تریلر انیمیشن A Shaun of the Sheep Movie: Farmageddon منتشر شد

کمپانی استودیوکانال و آردمن انیمیشن اولین تیزر تریلر انیمیشن A Shaun of the Sheep Movie: Farmageddon را منتشر کرده‌اند.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، اولین تیزر تریلر انیمیشن A Shaun of the Sheep Movie: Farmageddon (یک فیلم شان گوسفند: فارماگدون) منتشر شده است. در اولین تریلر این انیمیشن استاپ موشن شاهد آن هستیم که گوسفندان مزرعه به رهبری شان در حال انجام بازی هستند که صاحب مزرعه فکر می‌کند که فضایی‌ها حمله کرده‌اند. با این حال، در پایان این تریلر شاهد دزدیده شدن شان توسط یک بشقاب پرنده هستیم. این انیمیشن در واقع دنباله انیمیشن Shaun of the Sheep Movie (فیلم شان گوسفند) است که در سال ۲۰۱۴ اکران شد و حال دنباله آن براساس یک شوخی با رمان Farmageddon (فارماگدون) تولید و سال آینده میلادی منتشر خواهد شد. شما در ادامه می‌توانید این تریلر را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

علاوه بر تریلر، اولین پوستر انیمیشن A Shaun of the Sheep Movie: Farmageddon نیز منتشر شده است که شما در ادامه می‌توانید این پوستر را مشاهده کنید:

A Shaun of the Sheep Movie: Farmageddon Poster

انیمیشن A Shaun of the Sheep Movie: Farmageddon، جدیدترین انیمیشن استاپ موشن استودیوی انیمیشن‌سازی آردمن انیمیشن است. طبق خلاصه داستان این انیمیشن، زمانی که یک بشقاب پرنده فضایی شان را می‌دزدد، بیتزر و دیگر گوسفندان مزرعه یک ماجراجویی جدید و بامزه را برای یافتن شان آغاز می‌کنند که سازمانی شوم به نام فارماگدون شان را دزدیده و ممکن است نجات او دیگر دیر شده باشد. ویل بکر و ریچارد فیلن وظیفه کارگردانی و جان براون و مارک برتون وظیفه نوشتن فیلمنامه انیمیشن A Shaun of the Sheep Movie: Farmageddon را برعهده داشته‌اند. جاستین فلچر صداپیشگی شخصیت شان و تیمی و جان اسپارکز صداپیشگی شخصیت بیتزر و مزرعه‌دار را در این انیمیشن بر عهده داشته‌اند.

انیمیشن A Shaun of the Sheep Movie: Farmageddon برای اکران در تاریخ ۵ آوریل ۲۰۱۹ (۱۶ فروردین ۱۳۹۸) برنامه‌ریزی شده است. انیمیشن Shaun the Sheep Movie در سال ۲۰۱۴ اکران و موفق شد بیش از ۱۰۶ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند. 


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده