// چهار شنبه, ۲۱ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۲

بازی‌های Panzer Dragoon و Panzer Dragoon II Zwei بازسازی‌ می‌شوند

دو بازی Panzer Dragoon: Remake و Panzer Dragoon II Zwei: Remake توسط Forever Entertainment بازسازی خواهند شد.

شرکت Forever Entertainment در وبسایت رسمی خود اعلام که در حال کار روی دو ریمیک از سری بازی‌های Panzer Dragoon است. این دو ریمیک توسط Forever Entertainment در حال ساخت است و سگا مجوز این بازی را به این استودیو می‌دهد. بازی Panzer Dragoon: Remake برای ایجاد جذابیت و همگام با استانداردهای امروز صنعت گیم، گرافیک جدید و تغییراتی در سیستم بازی خواهد داشت، اما این نسخه‌ی بازسازی، خط داستانی اصلی بازی را حفظ خواهد کرد.

Panzer Dragoon: Remake تا قبل از سال ۲۰۱۹ میلادی منتشر خواهد شد، اما برای بازی Panzer Dragoon II Zwei: Remake هنوز تاریخ انتشار دقیقی تعیین نشده است. پلتفرم‌ها‌ی این دو بازی نیز همچنان معرفی نشده‌اند. اطلاعات جدید طی چند ماه آینده منتشر خواهد شد.

مقاله‌های مرتبط:

اولین بازی Panzer Dragoon برای کنسول Sega Saturn در سال ۱۹۹۵ در سبک تیراندازی ریلی منتشر شد. این بازی یکی از اولین بازی‌هایی بود که برای کنسول سگا ساترن منتشر شد و به لطف دید ۳۶۰ درجه و گرافیک سه بعدی آن، که آن زمان انقلابی در این حیطه محسوب می‌شد، تبدیل به یکی از بازی‌های کلاسیک شد. Panzer Dragoon Orta آخرین بازی در این سری بود که برای کنسول ایکس باکس سال ۲۰۱۲ منتشر شد و هم اکنون به وسیله‌ی سرویس backward compatibility ایکس باکس وان قابل بازی است.

این سری یکی از منابع الهام بخش تتسویا میزوگوچی برای ساخت بازی سبک ریتمیک شوتینگ Rez است. بازی اوریجینال این سری قبلا یک بار ریمیک شده است و همچنین شامل یک نسخه Sega Ages برای پلی استیشن 2می‌شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده