// سه شنبه, ۲۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۷

تریلر بازی Overcooked 2 از آپدیت جدید و رایگان آن خبر می‌دهد

استودیو گوست تاون گیمز و کمپانی تیم 17 با انتشار تریلری جدید از بازی آشپزی Overcooked 2 از آپدیت جدید و رایگان با حال و هوای کریسمس خبر می‌دهند.

طرفداران بازی‌های سبک آشپزی امسال با بازی Overcooked 2 روی پی سی و کنسول‌ها توانستند تجربه‌ای بسیار هیجان انگیز و نوآورانه از این ژانر داشته باشند. سازندگان پس از عرضه بازی با بسته الحاقی تابستانی Surf n Turf محتویات و دنیای جدیدی را در اختیار کاربران قرار دادند. حال که به ایام تعطیلات سال نو نزدیک می‌شویم کمپانی تیم 17 (Team17) آپدیت جدیدی برای کاربران خود در نظر گرفته است.

سازندگان در استودیو گوست تاون گیمز (Ghost Town Games) با انتشار تریلری کوتاه به مدت ۳۰ ثانیه طرفداران این بازی را به وجد آوردند. با اینکه شاهد نمایش کوتاهی از محتوای جدید بازی اورکوکد 2 بودیم اما متوجه شدیم که وقایع این آپدیت در محیط‌های یخ‌زده و زمستانی جریان دارد که گویا کاراکترها با قدم زدن روی پلتفرم‌های بازی با مکانیزم‌هایی همچون لیز خوردن و غیره مواجه می‌شوند. همچنین آیتمی جدید را در این ویدیو دیدیم که همانند یک اسپری عمل می‌کرد و از آنجا که شاهد دستگاه‌های میکسر برای تهیه کیک بودیم احتمال می‌رود که این اسپری مربوط به کیک‌ها باشد.

تریلر یاد شده در انتها افتادن یکی از آشپز‌ها به داخل آب را نشان می‌دهد. سازندگان هنوز از محتویات و ویژگی‌های این آپدیت رونمایی نکرده‌اند. همچنین هنوز مشخص نشده است که این محتوا در چه تاریخی به دست بازیکنان می‌رسد. اما با توجه به هدایایی که زیر درخت کریسمس در تریلر دیده می‌شود، احتمال می‌رود که پیش از سال نو میلادی این محتوا در دسترس کاربران قرار بگیرد. همچنین سازندگان خاطرنشان کردند که این محتوا به طور رایگان در اختیار بازیکنان قرار خواهد گرفت.

بازی Overcooked 2 هم‌اکنون برای پلتفرم‌های ایکس باکس وان، پلی استیشن 4، پی سی و نینتندو سوییچ در دسترس است. در ادامه می‌توانید تریلر معرفی محتوای جدید این بازی را تماشا کنید و سگ دوست داشتنی این سری یعنی کوین را یخ‌زده در آب مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات

بازی Overcooked 2 در جریان بررسی زومجی توانست نمره ۸ را دریافت کند. برای مطالعه متن کامل نقد آن می‌توانید روی این لینک کلیک کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

Overcooked 2 یکی از آن محصولات ویدیوگیمی ظاهرا کوچک اما محترمی است که تک‌تک بخش‌های‌شان را با تلاش برای سرگرم کردن مخاطبان خلق می‌کنند. بازی از یک گیم‌پلی پرشده از چالش‌های متفاوت، محیط‌های چشم‌نواز و جذب‌کننده و صد البته موسیقی‌هایی بهره می‌برد که از پس راضی کردن هر بازیکنی برمی‌آیند. ساخته‌ی استودیوی Team17، بازی بدون نقصی نیست. ولی در بسیاری از دقایق تجربه‌ی آن به قدری سرگرم می‌شوید و در صورت تجربه به صورت کوآپ آفلاین در کنار دوستان‌تان می‌خندید، که عملا در ذهن‌تان فرصتی برای تفاوت قائل شدن مابین آن و آثار بی‌نقص، پیدا نمی‌کنید. 

نظرات خود را در مورد این بازی و بسته الحاقی جدیدش با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده