// شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۵۹

تصویر جدیدی از بازی Halo Infinite منتشر شد

کمپانی مایکروسافت و استودیو 343 اینداستریز عکس هنری تازه‌ای از جدیدترین نسخه بازی هیلو یعنی Halo infinite منتشر کردند.

در حالی که بسیاری از طرفداران سری هیلو منتظر جدیدترین نسخه این بازی یعنی Halo Infinite هستند در آن سو سازندگان نیز قصد دارند با انتشار اطلاعات گوناگون هیجان را در کاربران نگه دارند. استودیو فرست پارتی کمپانی مایکروسافت یعنی 343 اینداستریز (343Industries) طرح هنری جدیدی از این بازی منتشر کرده است که در انتهای مطلب می‌توانید آن را مشاهده کنید.

عکس هنری جدید این بازی در حالی که از طراحی ساده‌ای برخوردار است، آسمان پرستاره‌ای را نشان می‌د‌هد که در قسمت وسط صفحه شاهد بنای معروف هیلو هستیم. شاید عکس یاد شده اطلاعات زیادی از پروژه جدید سازندگان بازگو نکند اما این موضوع را می‌توان امری خوشایند یاد کرد؛ از آنجا که سازندگان با انتشار تصاویر قصد دارند اطلاعات کاربران را به‌روز کنند. بسیاری از طرفداران این بازی در انجمن‌ها در حال حاضر از این طرح برای عکس پس‌زمینه پلتفرم‌های خود استفاده کرده‌اند.

بسیاری از طرفداران این بازی با دیدن کوه‌ها و آسمان پرستاره به یاد بازی Halo: Combat Evolved افتاده‌اند و یادی از قهرمان دوست داشتنی این سری یعنی Master Chief می‌کنند. با اینکه آخرین نسخه این سری یعنی Halo 5: Guardians کمی از ریشه‌های بازی فاصله گرفته بود اما باز با این حال می‌توان در حین انتظار برای نسخه جدید، آن را تجربه کرد و منتظر تازه‌ترین بازی هیلو ماند.

بازی Halo Infinite در جریان کنفرانس مایکروسافت در نمایشگاه E3 2018 معرفی شد. این بازی با انتشار تریلری رونمایی شد که صرفا قصد داشت موتور بازی‌سازی جدید سازندگان را به رخ بکشد و اطلاعات زیادی از این پروژه بازگو نکرد. با کلیک روی این لینک می‌توانید به مطلب معرفی این بازی مراجعه کنید و تریلر آن را تماشا کنید.

همچنین در خبرهایی که به تازگی از این بازی منتشر شده است سازندگان به وجود سیستم پرداخت درون برنامه‌ای و سیستم ضدتقلب در بازی اشاره کردند. همینطور سازندگان در ادامه افزودند که بازی Halo Infinite فاقد لوت باکس قابل تهیه با استفاده از پول واقعی خواهد بود.

بازی Halo Infinite برای پلتفرم‌های پی سی و ایکس باکس در دست ساخت قرار دارد. در حالی که به پایان عمر کنسول‌های نسل جاری تا یک یا دو سال دیگر نزدیک می‌شویم، هنوز مشخص نشده است که بازی مذکور روی کنسول ایکس باکس وان عرضه می‌شود یا برای کنسول نسل بعدی مایکروسافت. ضمن اینکه منتظر رونمایی از این اطلاعات هستیم در پایین می‌توانید نگاهی به جدیدترین عکس این بازی بیندازید.

halo 5

نظرات خود را در مورد عکس جدید و بازی Halo Infinite با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده