// شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۰۴

بازی Minecraft Story Mode در نتفلیکس قرار گرفت

کاربرانی که اشتراک حساب کاربری نتفلیکس را دارند، می‌توانند بازی Minecraft Story Mode را به‌رایگان تجربه کنند.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی نتفلیکس اعلام کرده است که علاقه‌مندان به بازی Minecraft: Story Mode، می‌توانند سه اپیزود ابتدایی این بازی را هم‌اکنون از طریق نتفلیکس مشاهده یا بازی کنند. همچنین در ادامه مشخص شده است که اپیزودهای چهارم و پنجم هم از فردا در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. کاربران تا زمانی که اشتراک شبکه Netflix را داشته باشند، می‌توانند Minecraft: Story Mode را به‌رایگان تجربه کنند.

بازی Minecraft: Story Mode، یک بازی اپیزودیک است که توسط استودیو تعطیل شده تل‌تیل گیمز (Telltale Games) ساخته شده بود. این بازی هم‌اکنون در دسترس کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان، سیستم عامل اندروید و iOS قرار گرفته است. Minecraft: Story Mode به‌صورت کامل در نتفلیکس قابل بازی است، اما بخش‌هایی که نیاز به هدایت شخصیت بازی دارد، حذف شده‌اند. در عوض در بخش‌های مختلف گزینه‌هایی در دسترس بازیکنان قرار داده شده است که به واسطه آن‌ها می‌توانند مقصد شخصیت بازی را انتخاب کنند. بازیکنان می‌توانند از کنترل‌های ساده‌ای که روی گیم‌پد برایشان در نظر گرفته شده است یا از طریق دستگاه کنترل از راه دوری که دارند، با بازی تعامل داشته باشند.

یکی از دلایلی که نتفلیکس به‌سراغ این دسته از بازی‌ها رفته است، سیستم سینمایی و اپیزودیک بازی است. بازیکنان کمتر درگیر گیم‌پلی می‌شوند و بیشتر در حال مشاهده‌ی میان‌پرده و وقایع داستانی هستند. در ادامه می‌توانید ویدیو Minecraft: Story Mode به‌ مناسبت عرضه روی نتفلیکس را در زومجی مشاهده کنید.

دانلود ویدیو از آپارات


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده