// شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

چندین بازی از سری Diablo در دست ساخت قرار دارد

کمپانی بلیزارد با توجه به ناراحتی طرفداران سری دیابلو اعلام کرد که چندین نسخه از سری Diablo  در دست ساخت قرار دارد و سال آینده معرفی می‌شوند.

پس از معرفی بازی موبایل دیابلو یعنی Diablo Immortal و ناامید شدن طرفداران این سری، کمپانی بلیزارد (Blizzard) سعی دارد به طرفداران خاطر نشان کند که این بازی تنها پروژه‌ای نیست که از این مجموعه در حال ساخت است.

به تازگی در فروم رسمی بلیزارد، سازندگان Diablo با انتشار پستی کاربران را تا حدودی از برنامه کاری آنها با خبر کردند و انتظار می‌رود که سازندگان در آینده در مورد جزئیات آنها اطلاعات بیشتری منتشر کنند. به نقل از پستی که منتشر شده است، در حال حاضر «چندین» بازی از سری Diablo در دست ساخت قرار دارد و به گفته آنها قرار است برخی از آنها در سال آینده میلادی رونمایی شوند.

در پایین می‌توانید پستی را که سازندگان در فروم منتشر کرده‌اند مشاهده کنید:

ما هنوز نظرات و بازخورد‌های کاربران را مطالعه می‌کنید و این موضوع هنوز در تیم ما مورد بررسی قرار می‌گیرد. ما برنامه‌های مختلفی برای سری دیابلو در نظر گرفته‌ایم و چندین پروژه در حال توسعه است. این پروژه‌ها در سال آینده میلادی معرفی خواهند شد. ما تمایل داریم که اطلاعات بیشتری از پروژه‌های خود با طرفداران در میان بگذاریم اما کاربران باید در این باره کمی شکیبا باشند. از آنجا که ما قصد داریم که انتظارات کاربران را برآورده کنیم این موضوع تاحدودی زمان بر است. اما باید خاطر نشان کنیم که ما به برآورده کردن آرزو‌های انجمن‌های دیابلو متعهد هستیم و به این موضوع نیز افتخار می‌کنیم.

در حالی که بسیاری از طرفداران بر این باور بودند که ۲۰۱۸ سال سری بازی‌های دیابلو خواهد بود اما به گفته سازندگان گویا شاهد نسخه‌های مختلفی از این مجموعه در سال ۲۰۱۹ باشیم. همچنین چندی پیش مشخص شد که بازی موبایل دیگری از سری World of Warcraft در کمپانی بلیزارد در حال ساخت است. این بازی گویا از نظر مکانیزم شباهت بسیار زیادی به بازی Pokemon Go دارد و کاربران برای تجربه آن باید با دستگاه‌های همراه خود به بیرون از منزل بروند و احتمالا با هیولاها و کاراکترهای سری وارکرفت مبارزه کنند.

با اینکه معرفی بازی موبایل Diablo Immortal بسیاری از کاربران را در خشم فرو برد اما با توجه به بیانیه‌های اخیر سازندگان می‌توان گفت که طرفداران می‌توانند در آرامش منتظر بازی Diablo 4 بمانند و حتی پس از عرضه بازی موبایل تجربه‌ای از این بازی داشته باشند. به احتمال زیاد بازی Diablo 4 در حال حاضر در برنامه‌ کاری بلیزارد است اما تا معرفی رسمی آن باید منتظر بمانیم.

 نظرات خود را در مورد اتفاقات عجیب پیرامون سری بازی‌های دیابلو با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده