نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۲۸

ممکن است در آینده ریبوت سریال Daredevil از شبکه دیزنی پلاس منتشر شود

طبق گفته یکی از تحلیلگران سینما و تلویزیون، دیزنی برنامه‌ای برای احیای سریال‌های لغو شده مارول توسط نتفلیکس ندارد و ممکن است روزی این سریال‌ها ریبوت شوند.

روز گذشته در یک تصمیم غافلگیر کننده شبکه نت فلیکس از لغو ادامه پخش سریال Daredevil (دردویل) پس از ساخت و انتشار سه فصل از آن خبر داد و قرار نیست برای فصل چهارم بازگردد. پیش از این نتفلیکس دو سریال Luke Cage (لوک کیج) و سریال Iron Fist (آیرون فیست) را پس از ساخت و انتشار دو فصل از آن لغو کرده بود و سریال دردویل، سومین سریال مشترک شبکه Netflix و مارول است که ادامه پخش آن لغو شده است. با این حال، بسیاری از طرفداران امیدوار بودند که این سریال توسط شبکه استریم دیزنی پلاس احیا شود. حال در تازه‌ترین اخبار سینما و تلویزیون، به نظر می‌رسد که دیزنی علاقه‌ای به احیای سریال‌های لغو شده مارول توسط نتفلیکس ندارد. 

Iron Fist

آلن سپینوال، تحلیلگیر وب‌سایت رولینگ استونز، در یک سلسله توییت در صفحه توییتر خود توضیح داد که بسیار بعید است که این سه سریال لغو شده در نهایت توسط دیزنی احیا شوند و احتمال ریبوت آن‌ها در آینده وجود دارد. سپینوال توضیح داد که از ابتدای همکاری نتفلیکس با مارول، اختلافاتی در مورد مسیر سریال‌ها وجود داشته و از اینکه سریال‌ها قرار بود بخشی از دنیای سینمایی مارول باشند و اتفاقات این مجموعه روی سریال‌ها تاثیر داشته باشند که نتفلیکس از این موضوع که این سریال‌ها با فیلم‌های این دنیای سینمایی در ارتباط باشد، ناراحت و ناراضی بوده است. با این حال، آن‌ها از ابتدا با شرایط مارول توافق کرده بودند و شرایط این قرارداد در مورد ۵ سریال مشترک این دو کمپانی حاکم بوده است. پس از تصمیم دیزنی به ایجاد یک سرویس استریم جدید و گسترش فعالیت‌های خود در این بخش، این موضوع باعث افزایش اختلافات شد. 

مارول استودیو و بخش تلویزیونی مارول به طور جداگانه فعالیت می‌کنند و جف لاب، رئیس بخش تلویزیون مارول، هنوز هم باید به آیزاک پارلموتر، رئیس مارول اینترتینمنت گزارش عملکرد دهد و این موضوع در مورد مارول استودیو که از سال ۲۰۱۵ به یک استودیوی مستقل تبدیل شده، صدق نمی‌کند. همچنین برخلاف انتظار، مارول استودیو وظیفه ساخت سریال‌های شبکه استریم دیزنی پلاس را بر عهده خواهد داشت و به نظر نمی‌رسد که دیزنی تمایلی به همکاری با بخش تلویزیون داشته باشد و در حال حاضر دیزنی نیز برنامه‌ای برای احیای سریال‌های لغو شده مارول توسط نتفلیکس ندارد و طبق گفته سپینوال، ماهیت قراردادها نیز باعث می‌شود تا احیای این سریال‌ها را در حال حاضر غیر ممکن کند. او در ادامه اضافه کرد که سریال Daredevil و دیگر سریال‌های لغو شده، بعید است احیا شوند و تنها احتمال بازگشت آن‌ها ریبوت یا بازسازی این سریال‌ها توسط دیزنی است.

Luke Cage

در واقع دیزنی علاقه‌ای به همکاری با بخش تلویزیونی مارول و سازندگان فعلی سریال Daredevil و دیگر سریال‌های لغو شده مارول ندارد و تصمیم دارد همکاری خود را با مارول استودیو برای ساخت سریال‌های دیگر به‌جای استفاده از سریال‌هایی با برند نتفلیکس، گسترش دهد که در حال حاضر سریال‌هایی مثل سریال Loki (لوکی) با بازی تام هیدلستون، اسکارلت ویچ و ویژن با بازی الیزابت اولسن و پل بتانی و سریالی براساس ۲ شخصیت سم ویلسون ملقب به فالکون با بازی آنتونی مکی و باکی بارنز ملقب به وینتر سولجر با بازی سباستین استن، برای دیزنی پلاس در دست ساخت است.


منبع Comicbook
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده