نویسنده: مسیح کریمی
// شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۹

تاریخ اکران فیلم Angel Has Fallen اعلام شد

کمپانی لاینزگیت تاریخ اکران فیلم Angel Has Fallen با بازی جرارد باتلر را تایید و اعلام کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تاریخ اکران فیلم Angel Has Fallen (فرشته سقوط کرده است) تایید و اعلام شده است. کمپانی لاینزگیت اعلام کرد که این فیلم اکشن قرار است در ۲۳ آگوست ۲۰۱۹ (۱ شهریور ۱۳۹۸) به‌روی پرده‌های سینما برود. در حال حاضر در این تاریخ تنها فیلم Overcomer قرار است اکران شود و رقیب این فیلم در گیشه خواهد بود. در فیلم Angel Has Fallen جرارد باتلر قرار است بار دیگر نقش مایک بانینیگ را بازی کند. در این فیلم، مایک بانینگ باید از پرواز هواپیمای ایر فورس وان با کد انجل، که حامل رئیس جمهوری آمریکا است، حفاظت و از حملات احتمالی تروریستی جلوگیری کند تا بار دیگر جان مقامات دولتی آمریکا را نجات دهد.

در فیلم Angel Has Fallen برای جلوگیری از اقدامات تروریستی و ترور رئیس جمهوری آمریکا، آژانس‌های امنیتی و FBI باید تهدید واقعی را کشف و خنثی کنند. این فیلم سومین قسمت از مجموعه فیلم‌های سقوط (Has Fallen) است که فیلم Olympus Has Fallen (سقوط المپیوس) اولین فیلم این مجموعه بود که در سال ۲۰۱۳ روی پرده‌های سینما رفت و در ادامه فیلم London Has Fallen (لندن سقوط کرده است) به کارگردانی بابک نجفی، که دنباله فیلم اول بود در سال ۲۰۱۶ اکران شد. 

جرارد باتلر در نقش مایک بانینیگ، مورگان فریمن در نقش آلن ترامبال، تیم بلیک نلسون در نقش معاون رئیس جمهور کربی، هولت مک‌کالانی در نقش وید جنینگز، لنس ردیک در نقش رئیس سرویس امنیتی جنتری، نیک نولتی، جیدا پینکت اسمیت، ساپیر آزولی و پایپر پرابو، از جمله بازیگرانی هستند در فیلم Angel Has Fallen حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی فیلم Angel Has Fallen بر عهده ریک رومن وو، کارگردان فیلم‌هایی چون فیلم Snitch (خبرچین) و فیلم Shot Caller، بوده است. همچنین مانند دو قسمت اول، کریتون روتنبرگر و کاترین بندیکت وظیفه نوشتن فیلمنامه این فیلم را بر عهده داشته‌اند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده