// شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۸

آپدیت آینده Battlefied V مشکل سریع کشته شدن در بازی را رفع می‌کند

استودیو دایس اعلام کرده است که به‌دنبال راه‌کارهای مختلفی است تا بتواند مدت زمان مردن و مدت زمان کشتن در بازی Battlefield V را بهبود ببخشد.

به‌زودی اولین آپدیت بزرگ بازی Battlefield V در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت و رویداد Tides of War را به بازی اضافه خواهد کرد. با اینکه جزئیات آپدیت ذکر شده هنوز منتشر نشده است، اما استودیو EA Dice، سازنده بازی Battlefield 5، از طریق سایت ردیت اطلاعاتی را در دسترس کاربران قرار داده است.

با توجه به جدیدترین اخبار بازی، یکی از مواردی که تیم سازنده به‌دنبال آن است،  بهبود بخشیدن مدت زمان کشتن (Time to Kill) و مدت زمان مردن (Time to Death) است. استودیو دایس متوجه است که بازیکنان بعضی وقت‌ها سریع کشته می‌شوند. این مورد سبب می‌شود بازیکنان پس از مدتی خسته و از بازی کردن ناامید شوند. حال تیم سازنده به‌دنبال این است که بفهمد چگونه می‌تواند این مشکل را به‌صورت کامل حل کند.

به‌روزرسانی پیش روی بازی Battlefield V مدت زمان کشتن/مردن را تغییر نمی‌دهد، اما تیم سازنده با بررسی نت کد، بازخوردهای میزان آسیب‌رسانی سلاح‌ها و سایر المان‌ها، تصمیم دارد مدت زمان کشتن و کشته شدن را کاهش دهد. استودیو دایس در این باره می‌گوید:

ما می‌خواهیم به یک گان‌پلی متعادل برسیم. جایی که تجربیات بازیکنان سالم خواهد بود و مدت زمان تاخیر، مورد خوبی به‌حساب می‌آید تا بازیکنان تجربه‌ای خوب روی پلتفرم‌های بازی کسب کنند. ما می‌خواهیم تمامی مدل‌های مدت زمان کشتن را آزمایش کنیم تا بازخوردها و تجربیات جامعه کاربری بازی را مشاهده کنیم. از این رو می‌توانیم تجربه‌ای کامل‌تر و گیم‌پلی عمیق‌تری را ارائه دهیم.

لی بیهان، طراح هسته اصلی گیم‌پلی بازی، اعلام کرده است که در حال حاضر، بهبود بخشیدن مدت زمان مردن/مدت زمان کشتن اولویت اصلی استودیو دایس است. به‌نظر می‌رسد استودیو EA Dice در حال آزمایش کردن موارد مختلفی برای بهبود بخشیدن این بخش نظیر سرورهای بازی است. لی بیهان در این باره می‌گوید:

به بازیکنان بازی بتلفیلد 5 در سرورها دو پیشنهاد ارائه می‌شود. یکی از پلی لیست‌ها مربوط به تغییرات مدت زمان کشتن می‌شود و تغییرات جدید تیم سازنده را متوجه می‌شوند. نمونه‌ی دوم انتخاب سرورهایی است که از مدل قدیمی استفاده می‌کنند. از این رو بازیکنان می‌توانند دو تجربه‌ی متفاوت را کسب کنند.

در جریان به‌روزرسانی پیش روی مکانیزم زنده کردن و زنده شدن بهبود بخشیده می‌شود. استودیو دایس متوجه شده است که یک تاخیر میان زنده کردن/زنده شدن پس از پایان انیمیشن این کار به‌وجود می‌آید و حال آن را برطرف کرده‌اند تا شاهد گیم‌پلی سریع‌تری باشیم. همچنین تیم سازنده تغییراتی را روی بعضی از سلاح‌های بازی اعمال کرده است تا سلاح‌ها به تعادل برسند. برای مشاهده‌ی تغییرات کامل سلاح‌های بازی بتلفیلد 5 می‌توانید به سایت منبع خبری مراجعه کنید.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده