// شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

جزئیات آپدیت جدید بازی Fallout 76 منتشر شد

۱۳ آذر ماه آپدیت جدید بازی Fallout 76 عرضه خواهد شد تا برخی از مشکلات بازی نظیر نرخ فریم کاربران کامپیوتر را برطرف کند.

از دید خیلی از کاربران و هواداران قدیمی مجموعه Fallout، بازی Fallout 76 برای تبدیل شدن به یک بازی کامل و بی‌عیب و نقص، نیاز به آپدیت‌های مختلفی دارد. حال به‌نظر می‌رسد کمپانی بتسدا (Bethesda)، در حال تدارک دیدن به‌روزرسانی‌های مختلفی است تا این بازی را به یک اثر بی‌نقص تبدیل کند. طبق جدیدترین اخبار بازی در تاریخ ۱۳ آذر ماه (چهار دسامبر) آپدیت جدید بازی Fallout 76 برای کاربران کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.

در جریان به‌روزرسانی پیش روی بازی فال‌ اوت 76، یکی از مواردی که تغییر می‌کند، فضای Stash بازیکنان است که ۵۰ درصد افزایش پیدا خواهد کرد و به ۶۰۰ پوند خواهد رسید. همچنین نرخ فریم کاربران پی سی، پایدارتر از حالت قبل خواهد شد. آپدیت گذشته‌ی بازی Fallout 76 از نظر حجم، بسیار بزرگ بود، اما این آپدیت روی PS4 و Xbox One حدود سه گیگابایت و روی PC تنها ۳۶ مگابایت خواهد بود.

از دیگر تغییراتی که در این به‌روزرسانی در نظر گرفته شده است، می‌توان به XP دریافتی از دشمنان اشاره کرد. بازیکنان با کشتن دشمنانی که سطح بالایی داشتند، می‌توانند XP بالایی دریافت کنند. حال XP دریافتی بازیکنان در قبال کشتن دشمنان سطح بالا، کاهش یافته است. در انتها مشخص شده که بخشی از باگ‌های بازی هم رفع شده‌اند. برای مشاهده جزئیات کامل آپدیت ۱۳ آذر ماه بازی Fallout 76 به سایت خبری منبع مراجعه کنید.

به‌روزرسانی بعدی بازی Fallout 76 در تاریخ ۲۰ آذر ماه (۱۱ دسامبر) در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده