// شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

بازی Devil May Cry 5 در مراسم GDC 2019 حضور خواهد داشت

مدتی پس از عرضه‌ی Devil May Cry 5 رویداد GDC 2019 برگزار می‌شود و این بازی پنل مخصوص به خودش را خواهد داشت.

رویداد GDC 2019 از تاریخ ۲۷ اسفند ماه (۱۸ مارس ۲۰۱۹) تا تاریخ دوم فروردین ۹۸ (۲۲ مارس ۲۰۱۹) در شهر سان فرانسیسکو واقع در کالیفرنیا برگزار می‌شود. کمپانی‌ و استودیوهای بازیسازی با حضور در این رویداد و پنل‌های مختلف، بازی‌های خود را به‌نمایش می‌گذارند. حال با توجه به جدیدترین اخبار بازی، کمپانی کپکام (Capcom)، سازنده و ناشر بازی Devil May Cry 5، اعلام کرده است که بازی DMC 5 در رویداد GDC 2019 پنل مخصوص به خودش را خواهد داشت.

این پنل Devil May Cry 5: Creating a Standout Action Game نام دارد و در جریان آن عوامل سازنده بازی نظیر هیدئاکی ایتسونو، مت واکر و میچیترو اوکابه حضور خواهند داشت. این سه شخص در مورد نحوه ساخت بازی و چالش‌های آن سخن خواهند گفت. در توضیحات کامل پنل بازی Devil May Cry 5 آمده است:

در جریان این پنل هیدئاکی ایتسونو کارگردان بازی‌های کلاسیک نظیر Power Stone 2، Dragon’s Dogma و نسخه‌های مختلفی از Devil May Cry، در کنار میچیترو اوکابه (تهیه کننده ارشد) و مت واکر (تهیه کننده) در مورد نحوه ساخت بازی Devil May Cry 5 صحبت خواهند کرد. ایتسونو در مورد اینکه چگونه از تجربیات گذشته کاربران استفاده کرده است تا آن‌ها را با ایده‌ها و چشم‌انداز خود ترکیب کند، سخن خواهد گفت. اینکه این موارد به چه شکل به یک فرمول دقیق برای گیم‌پلی جدیدترین نسخه از مجموعه دویل می کرای، تبدیل شده‌اند.

بازی Devil May Cry 5 در تاریخ ۱۷ اسفند ماه (هشت مارس) برای کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان عرضه خواهد شد.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده