نویسنده: علی گودرزی
// شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۰۴

بتای خصوصی حالت Adventure Mode بازی Crossout آغاز شد

یک نقشه‌ی ۱۶ کیلومتر مربعی با مراحل داستان محور همراه با حالت Adventure Mode به بازی Crossout اضافه می‌شود. این حالت فعلا در فاز بتا قرار دارد.

در جریان تازه‌ترین اخبار بازی، یک حالت جدید با نام Adventure Mode، به بازی Crossout اضافه شده است. حالت ادونچر مود یک‌سری مراحل داستان-محور همراه با یک نقشه‌ی ۱۶ کیلومتر مربعی را به بازی می‌آورد. شما می‌توانید این مراحل را به‌صورت تک‌نفره و چندنفره انجام دهید و جوایز مختلفی را هم در پایان، دریافت کنید. با انجام دادن این مراحل، یک‌سری منابع را به‌دست خواهید آورد که در ساخت موارد مختلف از اسلحه گرفته تا موارد تزئینی، می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. این حالت فعلا در نقشه‌ی Blood Rocks که بزرگ‌ترین منطقه‌ی بازی هم هست، جریان دارد و بازیکنان می‌توانند در آن بگردند، ماموریت‌های مختلف انجام بدهند و دشمنان مختلف را شکار کنند.

اگر اسم بازی Crossout را نشنیده‌اید، باید بگویم که این بازی اثری در سبک MMO است که استودیو Targem Games آن را ساخته و کمپانی Gaijin Entertainment منتشرش کرده است. کراس‌اوت یک بازی Free to Play است و بازیکنانش را به یک جهان پسا-آخرالزمانی می‌برد که در آن بسیاری از انسان‌ها عقل خود را از دست داده‌اند و چیزی از زندگی گذشته‌ی خود به‌یاد ندارند. شما بازی را به‌عنوان یکی از انسان‌هایی که از این حوادث جان سالم به‌در برده شروع می‌کنید و با متحد شدن با دیگر انسان‌های مشابه خودتان، برای بازگشت حافظه‌ی دیگر انسان‌ها و از بین بردن موجود پلید حاضر در بازی تلاش خواهید کرد.

در حال حاضر، کسانی که پک Wholesale Recall بازی را در اختیار دارند می‌توانند در بتای خصوصی حالت ادونچر مود بازی شرکت کنند. این را هم بگویم که قبل از شرکت در بتای خصوصی بازی، باید به بلاگ رسمی Crossout مراجعه کنید و در بتای آن ثبت نام کنید.

بازی Crossout را می‌توانید روی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 به رایگان تجربه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده