// شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۵۹

بازی های پولی ماه نوامبر 2018 که برای موبایل منتشر شدند

در ماه نوامبر شاهد عرضه چند بازی پازل هیجان‌انگیز و همینطور بازی نقش‌آفرینی Neverwinter Nights: Enhanced Edition برای اندروید و iOS بودیم.

با پشت سر گذاشتن ماه نوامبر اکنون نوبت معرفی بهترین بازی های غیر رایگان اندروید و iOS‌ در زومجی رسیده است تا به رسم ماه‌های گذشته در ابتدای هر ماه میلادی به بازی‌های پولی ماه نگاهی بیندازیم. یکی از بزرگترین اتفاقات ماه نوامبر بی‌شک انتشار بازی Neverwinter Nights: Enhanced Edition با پشتیبانی از ماد‌ها و فایل‌های ذخیره اولین نسخه بود. بی‌شک سری بازی Neverwinter Nights را می‌توانیم یکی از نقش‌آفرینی‌های خاطره‌انگیز ۱۵ سال گذشته بدانیم و تجربه دوباره‌ آن روی گوشی‌های همراه لذت‌بخش خواهد بود. از طرفی اگر به دنبال یک بازی پازل با حال و هوای فانتزی و سرگرم‌کننده می‌گردید، Persephone اثری است که نباید تجربه آن را از دست بدهید. ماه گذشته همینطور بازی اندروید و آیفون Football Manager 2019 Mobile را داشتیم که با محتوا و رابط کاربری بروز شده در دسترس بازیکنان قرار گرفته است.

اگر بازی‌های پایین نظر شما را جلب نکرد، زومجی به صورت روزانه بهترین بازی های اندروید و آیفون را معرفی می‌کند که می‌توانید با ورود به بخش معرفی بازی موبایل به انبوهی از معرفی‌های زومجی دسترسی داشته باشید.

بازی Football Manager 2019 Mobile

Football Manager 2019 Mobile

به رسم سال‌های گذشته نسخه‌ی جدید بازی Football Manager نیز در ماه نوامبر در دسترس قرار گرفت. بازی با پیروی از المان‌های آشنای مجموعه بازیکنان را در نقش یک مربی وارد مسابقات و بازی فوتبال می‌کند؛ جایی که باید با رعایت اصول تاکتیکی فوتبال کاری کنید تا تیم‌تان بهترین جایگاه را در میان سایر تیم‌ها پیدا کند. البته بازی برخی محتوای تازه از جمله لیگ‌ها و تیم‌های لایسنس شده‌ی جدید را نیز در بر می‌گیرد که می‌توانید آنها را انتخاب کنید. وجود سیستم آموزش سفارشی شده جدید و بروزرسانی کامل رابط کاربری برای داشتن تجربه‌ای واقع‌گرایانه‌تر از مدیریت یک تیم فوتبال، از دیگر خصوصیات بازی هستند که می‌توانید به آنها دسترسی پیدا کنید. Football Manager 2019 Mobile در مجموع صدها انتخاب را از ۵۶ لیگ در ۱۹ کشور مختلف جهان در دسترس قرار می‌دهد. برای تجربه بازی Football Manager 2019 Mobile باید ۸.۹۹ دلار هزینه کنید، این درحالی است که نسخه ۲۰۱۹ نیز مانند سال گذشته از خریدهای درون‌برنامه‌ای پشتیبانی می‌کند.

دانلود بازی Football Manager 2019 Mobile

بازی Ammo Pigs: Armed and Delicious

Ammo Pigs: Armed and Delicious

بازی‌های پلتفرمر دیگر بخشی از بدنه‌ی اصلی بازی‌های موبایل را در فروشگاه‌های اپ استور و پلی استور شامل می‌شوند. اگر یک بازی با حال و هوای کلاسیک می‌خواهید Ammo Pigs: Armed and Delicious یکی از جدیدترین آثاری است که تجربه آن را پیشنهاد می‌کنیم. Ammo Pigs: Armed and Delicious یک بازی پلتفرمر با گرافیکی پیکسلی است که سعی دارد تا با ارائه‌ی کنترلی مینیمال، بازیکنان را در سال ۲۰۴۹ با خوکی تا دندان مسلح همراه کند. برخلاف برخی بازی‌های مشابه که در کنار دریافت هزینه، خرید‌های درون‌برنامه‌ای را نیز در دسترس قرار می‌دهند خوشبختانه تنها با پرداخت ۱.۹۹ دلار می‌توانید بازی Ammo Pigs: Armed and Delicious را به صورت کامل تجربه کنید. وجود انواع و اقسام دشمنان، اسلحه و آیتم‌ها، گزینه‌‌ها و استراتژی‌های متفاوتی را پیشروی بازیکنان می‌گذارد.

دانلود بازی Ammo Pigs: Armed and Delicious

بازی Farabel

Farabel

Farabel یکی دیگر از بازی‌های استراتژی جذاب ماه نوامبر بود. اگر به دنبال یک بازی استراتژی در حد و اندازی‌ بازی‌های پی‌سی در موبایل هستید، Farabel گزینه‌ی مناسبی برای‌تان خواهد بود. در قرون وسطی با پادشاهی همراه شوید تا در جدالی با موجوداتی از نژادهای مختلف، قلمروی پادشاهی‌ را نجات دهید. داستان بازی اما از آینده شروع می‌شود جایی که در نقش قهرمانی قدرتمند به نام Cendor، لرد فارابل سفری به گذشته می‌کنید تا شهر را در ۱۳ مرحله‌ی حماسی و چالش‌برانگیز نجات دهید. وجود چالش‌های روزانه و حالت‌های مختلف از جمله کلاسیک و دفاعی برای ساخت ارتش، باعث شده تا بازی Farabel بتواند در طولانی مدت شما را سرگرم کند. بازی ۲.۹۹ دلاری Farabel در مجموع دارای ۴۰ واحد نظامی متفاوت و ۱۸ طلسم و مهارت منحصر به فرد است.

دانلود بازی Farabel

بازی Persephone

Persephone

استودیوی  Plug in Digital با ایده‌ای جذاب بازی پازل هوشمندانه و سرگرم‌کننده‌ای را منتشر کرده است

چه می‌شد اگر مرگ پایان کار نبود، اما راهی برای موفقیت بود؟ بازی Persephone با ایده‌ای بی‌رحمانه ولی خلاقانه ساخته و منتشر شده است. در این بازی باید در نقش دخترکی برای حل پازل‌ها تلاش کنید. اما در این مسیر مرگ راه‌حل شما است جایی که باید با پریدن روی تیغ‌ها، متوقف کردن بمب‌ها و در هم شکستن موانع، جسدتان را به عنوان مانعی برای عبور کلن خود قرار دهید. بازی ایده‌ای بی‌رحمانه دارد، اما باید گفت پازل‌هایی جذاب را در دنیایی رنگارنگ شامل پنج محیط متفاوت ارائه می‌دهد و در نتیجه ارزش تجربه را دارد. محیط‌های متنوع و استفاده‌ی صحیح از روانشناسی رنگ‌ها برای جلب نظر بازیکنان، به ویژه در طراحی‌ها بازی Persephone را به اثری جذاب با محیط‌های متنوع از جنگلی گرفته تا مذاب و یخبندان تبدیل کرده است. اگر یک بازی پازل خوب می‌خواهید حتما Persephone را با قیمت ۳.۹۰ دلار خریداری و تجربه کنید. در صورتی که اطلاعات بیشتری از Persephone می‌خواهید، معرفی بازی Persephone را در زومجی از دست ندهید.

دانلود بازی Persephone

بازی Galaxy Warrior Classic

Galaxy Warrior Classic

هرچند در حضور بازی‌های نام آشنایی مانند Sky Force، کمتر جایی برای سایر آثار Shoot 'em up باقی می‌ماند، اما هنوز هم هستند استودیوهایی که سعی دارند تا با ساخت بازی‌هایی در این سبک به فروش خوبی دست پیدا کنند. بازی Galaxy Warrior Classic، نسخه‌ای جدیدی از‌بازی‌های Shoot 'em Up بدون پشتیبانی از تبلیغات درون برنامه‌ای است که در جریان آن باید با هدایت یک سفینه به نبردی در کهکشان‌ها برید. باس‌های غول‌آسا هرکدام با شیوه‌ حمله متفاوت، دشمنانی قدرتمند با رفتاری منحصر به فرد و در نهایت آیتم‌های شخصی‌سازی متنوع برای ارتقاء سفینه، از جمله محتوایی هستند که در بازی Galaxy Warrior Classic در دسترستان خواهند بود. Galaxy Warrior Classic از لحاظ افکت‌های گرافیکی و طراحی سه‌بعدی سفینه و دشمنان نیز عملکرد خوبی دارد و می‌تواند بازیکنان را راضی کند.

دانلود بازی Galaxy Warrior Classic

بازی Teslagrad

Teslagrad

بی شک یکی از مهم‌ترین اتفاقات ماه نوامبر انتشار بازی Teslagrad برای اندروید بود. در این بازی پلتفرمر در نقش پسری جوان وارد ماجراجویی در پادشاهی الکتروپیا می‌شوید، جایی که پادشاه دیوانه با مشتی آهنین به نبرد جادوگرانی می‌رود که در قلعه‌‌ای عظیم در مرکز شهر تسلاگراد مورد بی‌مهری ارتش پادشاه قرار می‌گیرند و در یک روز از دم تیغ می‌گذرند. حال پسرک جوان ما باید با پیدا کردن آیتم‌های مختلف به کمک مغناطیس یکی پس از دیگری معماها را حل کند،‌ از دست پادشاه فرار کند و در کارزار نهایی پادشاه دیوانه را به سزای اعمالش برساند. بازی Teslagrad یکی از آثار پلتفرمر خوبی است که تاکنون منتشر شده و خبر انتشار آن برای پلتفرم موبایل خوشحال کننده بود. Teslagrad اکنون با ۳۰ درصد تخفیف و با قیمت ۴.۹۹ دلار در دسترس قرار دارد.

دانلود بازی Teslagrad

بازی Spitkiss

Spitkiss

بازی‌های پلتفرمر به دسته‌های مختلف تقسیم می‌شوند که یکی از این دسته‌ها مربوط به بازی‌های سرعتی است. در این دست بازی‌ها باید به سرعت به رخدادهای درون بازی واکنش نشان دهید و در کنار دوری از موانع، بهترین مسیر را برای رسیدن به نقطه‌ی پایانی انتخاب کنید. بازی‌ Spitkiss داستان عاشق و معشوقی را روایت می‌کند که وظیفه‌ی شما در آن هدایت یک بوسه است. البته در مسیر حرکت موانع متعددی مانند تیغ‌ها یا سکوهای نامرئی وجود دارد، در نتیجه باید مراقب باشید تا با لمس نمایشگر در زمان مناسب مسیر حرکت بوسه را تغییر دهید. بازی دنیایی رنگارنگ دارد و در حقیقت حس و حال فانتزی دنیای Spitkiss باعث شده تا به خوبی درگیر عشقِ عاشق و معشوق شوید. شما می‌توانید تنها با پرداخت ۱.۹۹ دلار این بازی زیبا را بدون پشتیبانی از تبلیغات یا خریدهای درون‌برنامه‌ای تجربه کنید.

دانلود بازی Spitkiss

بازی Cat Lady - The Card Game

Cat Lady - The Card Game

گربه‌ها اینجا، گربه‌ها آنجا، گربه‌ها همه‌جا. مدتی می‌شود که بازی‌هایی با تم حیوانات خانگی به شکل سرسام آوری افزایش یافته است و طبیعتا ما نیز بهترین‌های آنها را در زومجی معرفی می‌کنیم. Cat Lady اقتباسی رسمی از بازی رومیزی AEG Cat Lady است. بازی میان یک تا چهار بازیکن انجام می‌شود که در جریان آن باید سه کارت را به صورت ستونی یا سطری بردارید، به گربه‌ها برای کسب امتیاز غذا بدهید تا با شاد کردن آنها نسبت به حریف به برتری برسید. استراتژی بخشی از گیم‌پلی بازی است و در نتیجه اگر می‌خواهید برتری خود را نسبت به حریف حفظ کنید باید منابع را با دقت استفاده کنید. بازی Cat Lady اکنون تنها با قیمت ۱.۹۹ دلار به فروش می‌رسد. اگر به دنبال یک بازی لوکال برای مهمانی‌ها می‌گردید، بازی Cat Lady گزینه مناسبی خواهد بود.

دانلود بازی Cat Lady - The Card Game

بازی Qbik!

Qbik!

با هدایت مکعب باید بلوک‌ها را به شکلی ببلعید که مسیر حرکت‌تان بسته نشود

بازی Qbik اثری در سبک پازل با ظاهری پیکسلی و پر از معماهای پیچیده و ساده است. در جریان بازی وظیفه‌ی کنترل یک مکعب را در دنیایی از ناشناخته‌ها برعهده دارید. بازی در مجموع ۶۳ مرحله دارد که در جریان هر یک از این مراحل باید با خوردن بلوک‌های زرد رنگ، از تله‌ها دوری کنید و هرچه بیشتر در غار پیشروی کنید. نکته مهم در رابطه با گیم‌پلی اهمیت شیوه خوردن بلوک‌ها است، زیرا در صورت اشتباه باعث بسته شدن راه خروج می‌شوند و در نتیجه مجبور به بارگذاری دوباره بازی خواهید شد. بازی Qbik، اثری جذاب و بی‌آلایش است که سعی دارد تا سلول‌های خاکستری ذهن‌تان را به حرکت وا دارد. شما می‌توانید Qbik را با قیمت ۱.۹۹ دلار خریداری و تجربه کنید.

دانلود بازی Qbik

بازی Neverwinter Nights: Enhanced Edition

Neverwinter Nights: Enhanced Edition

باید بازیکن قدیمی پی‌سی باشید و از قضا به انگلیسی نیز تسلط داشته باشید تا بازی Neverwinter Nights را به یاد بیاورید؛ بازی فوق‌العاده‌ای که یکی از بهترین نقش‌آفرینی‌های کلاسیک در دوران خودش محسوب می‌شود اکنون به طور کامل به گوشی‌های همراه آمده تا بعد از ۱۶ سال شرایطی فراهم شود که یک بار دیگر پا به شهر نوروینتر بگذاریم. بازی تمام المان‌های نقش‌آفرینی مجموعه را مانند انواع و اقسام سیاه‌چال‌ها، آیتم‌های متنوع، شخصیت‌ها و ان‌پی‌سی‌هایی با خلقیات متفاوت شامل می‌شود و هنوز هم می‌توانید با ورود به دنیای بازی با سایر شخصیت‌ها ارتباط برقرار کنید و با باس‌های قدرتمند مبارزه داشته باشید. یکی از نکات مهم بازی قابلیت Backwards Compatibility آن است که به لطف این ویژگی می‌توانید از فایل‌های ذخیره و ماد‌های نسخه اولیه‌ی بازی در آن استفاده کنید. بازی همینطور از حالت چندنفره پشتیبانی می‌کند و حتی امکان کراس-پلتفرم برای تجربه‌ مشترک بازیکنان موبایل با بازیکنان پی‌سی مهیا شده است. نسخه پیش از موعد بازی Neverwinter Nights: Enhanced Edition را اکنون می‌توانید با قیمت ۹.۹۹ دلار خریداری و تجربه کنید.

دانلود بازی Neverwinter Nights: Enhanced Edition

بازی Brain Marmelade

Brain Marmelade

بازی دوبعدی Brain Marmelade، اثری ماجراجویی پلتفرمر است که در جریان آن باید شخصی به نام Dump One را برای رسیدن به Brain Marmelade، هدف پرخطرش هدایت کنید. طراحی شبه نقاشی بازی از یک طرف و تم ترسناک محیط از طرفی دیگر، اتمسفری عجیب و دلهر‌آور را به وجود آورده است. حضور باس‌ها، کنترل ساده اما چالش‌ برانگیز و سکوبازی زیبا که به لطف گیم‌پلی روان Brain Marmelade در دسترس‌تان قرار دارد، بازی Brain Marmelade را به اثری ارزشمند تبدیل کرده است. Brain Marmelade تنها ۰.۹۹ سنت قیمت دارد و با یک‌بار خریداری آن دیگر نیازی به پرداخت درون‌برنامه‌ای یا تماشای ویدیو تبلیغاتی نخواهید داشت. اگر از علاقمندان بازی‌های پلتفرمر مستقل هستید، تجربه Brain Marmelade نیز خالی از لطف نخواهد بود.

دانلود بازی Brain Marmelade

بازی Shuyan Saga

Shuyan Saga

بازی Shuyan Saga با روایت داستان در قالب تصاویری مشابه کمیک بوک‌ها سعی دارد تا داستانی متفاوت را روایت کند

بازی Shuyan Saga در حقیقت ترکیبی از دو سبک متفاوت است؛ با ورود به بازی کنترل شویان با صداپیشگی کریستین کروک را برعهده می‌گیرید؛ شاهدختی جوان از دیار Nan Feng که علاقه‌ی زیادی به کنگ فو دارد. بخش اصلی گیم‌پلی روایت داستان از طریق تصاویر و انتخاب دیالوگ در مواجه با شخصیت‌های مختلف است. اما بخش دیگر بازی شامل مبارزات رودررو با سایر دشمنان می‌شود که باید با هدف نجات پادشاهی خود یکی پس از دیگری دشمنان را در نقاط مختلف از بین ببرید. داستان بازی شامل بیش از ۱۴۰۰ تصویر نقاشی شده می‌شود که با توجه به تنوع انتخاب‌ها در طول داستان برخی از آنها را می‌بینید. البته باید گفت که هنوز Shuyan Saga در بخش مبارزات آنچنان که باید و شاید کنترل نرمی ندارد، اما در صورتی که یک روایت تصویری از شاهدختی زیبا می‌خواهید، بازی Shuyan Saga را از دست ندهید. Shuyan Saga با پشتیبانی از خریدهای درون‌برنامه‌ای ۲.۹۹ دلار قیمت دارد.

دانلود بازی Shuyan Saga

بازی Cosmic Top Secret

Cosmic Top Secret

Cosmic Top Secret عجیب‌ترین و متفاوت‌ترین بازی منتشر شده در ماه نوامبر است. داستان بازی در رابطه با زنی است که می‌خواهد حقیقت پشت ماجرای خانواده‌اش را در جریان جنگ سرد کشف کند. ترکیب گرافیک کاغذی با المان‌هایی از دوران جنگ سرد، Cosmic Top Secret را به محصولی متفاوت تبدیل کرده است. در جریان بازی با T به ماموریتی می‌روید تا به راز پشت خانواده‌ی دانمارکی او در سازمان اطلاعاتی این کشور پی ببرید. در این مسیر اما در حدود ۳۰ شخصیت‌ حضور دارند که باید از آنها برای رسیدن به هدفتان اطلاع به دست آورید. Cosmic Top Secret تاکنون توانسته سه جایزه AMaze در کشور آلمان، IndieCade در ایالات متحده و همینطور IDFA DocLab 2017 را در کشور هلند به دست بیاورد. علی‌رغم قیمت ۱۰.۹۹ دلاری بازی، هنوز هم می‌توانیم Cosmic Top Secret را اثری ارزشمند بدانیم. 

دانلود بازی Cosmic Top Secret

بازی Storm Boy

Storm Boy

میان بازی‌‌های پر زرق و برقی که برای اندروید و آیفون منتشر می‌شود، برخی سازندگان نیز هستند که به سراغ داستانی یکتا و تعاملی می‌روند تا فارغ از شلوغ‌بازی‌های این روزهای صنعت گیم، احساسی متفاوت را در دل بازیکنان‌شان زنده کنند. بازی Storm Boy یکی از همین دست آثار است که داستان یک پسر بچه و دوست پرنده‌اش را روایت می‌کند. جایی که در سواحل جنوبی استرالیا در کنار ساحل می‌دوند، غروب آفتاب را تماشا می‌کنند و در زیر آب یا روی آسمان هر یک جداگانه با ماهی‌ها و پرندگان همراه می‌شوند. در کنار راه رفتن‌ها و داستان‌سرایی خاص بازی، Storm Boy شامل مینی‌گیم‌های سرگرم‌کننده نیز می‌شود که باید در طول ماجراجویی ساید اسکرولینگ خود داشته باشید. بازی Storm Boy را با قیمت ۲.۹۹ دلاری‌اش از دست ندهید.

دانلود بازی Storm Boy

بازی Where Shadows Slumber

Where Shadows Slumber

در میان بازی‌های هنری بهترین‌های ماه نوامبر، Where Shadows Slumber را شاید بتوانیم یکی از شبیه‌ترین بازی‌ها به مانیومنت ولی معرفی کنیم. Where Shadows Slumber بازی پازل ماجراجویی ساخته‌ی گیم روننت (Game Revenant) است که داستان جهانی غرق در تاریکی را روایت می‌کند؛ جایی که باید Obe، مردی سالخورده را در آخرین ماجراجویی‌‌اش برای کشف راز پشت فانوس مرموز هدایت کنید. دنیای بازی ترکیبی از رنگ و تاریکی است و در حقیقت هر یک از این دو بخش از راه‌حل معماهای بازی هستند. هشت دنیای متفاوت، پازل‌های چالش برانگیز و کنترل آسان بازی از جمله ویژگی‌های Where Shadows Slumber محسوب می‌شوند. این بازی را می‌توانید با برچسب قیمت ۴.۹۹ دلاری خریداری کنید.

دانلود بازی Where Shadows Slumber


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده