نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۲۹

سونی مدل جدید و کم سر و صدای پلی استیشن 4 پرو را روانه بازار کرد

کمپانی سونی مدل CUH-7200 کنسول پلی استیشن 4 پرو را که نسبت به مدل‌های قبلی صدای کمتری تولید می‌کند، به بازار عرضه کرد.

کسانی که به ارتقاء کنسول‌شان به پلی استیشن 4 پرو فکر می‌کنند، ممکن است با مدل جدیدی از این کنسول مواجه شوند که تفاوت‌های ظریفی با مدل‌های قبلی دارد. مدل CUH-7200 کنسول میان نسلی سونی که قادر به اجرای بازی‌ها به صورت 4K است، نسبت به مدل‌های قبلی صدای کمتری تولید می‌کند، ولی در طرف مقابل میزان گرمای کنسول افزایش یافته است.

با عنایت به اینکه تفاوت‌های مدل جدید پلی استیشن 4 پرو چندان مشهود نیست، منطقی است که کمپانی سونی تبلیغات گسترده‌ای برای این سخت‌افزار بازنگری شده به راه نینداخته است. این مدل از نظر ظاهری مشابه مدل‌های قبلی است؛ با این حال، این بار تفاوت اصلی به مبدل برق کنسول مربوط می‌شود؛ به طوری که مدل CUH-7200 به جای استفاده از اتصال سه شاخه که در مدل‌های اولیه و مدل بازنگری شده CUH-7100 مورد استفاده قرار گرفته بود، از اتصال کوچک‌تر Figure-8 استفاده می‌کند که این اتصال پیش از این در پلی استیشن 4 اسلیم و ایکس باکس وان اس به کار گرفته شده است.

بر اساس اعلام دیجیتال فاندری، صدای تولیدی مدل CUH-7200 از حدود ۵۰/۵۵ دسیبل به حدود ۴۴/۴۸ دسیبل کاهش یافته است. این صدا ممکن است برای بسیاری از افراد قابل تشخیص نباشد، اما احتمالا افرادی وجود دارند که به خاطر این ویژگی به تهیه مدل تازه کنسول پلی استیشن 4 پرو اقدام کنند.

در حال حاضر مدل CUH-7200 کنسول PS4 Pro در فروشگاه‌ها موجود است و در باندل پلی استیشن 4 پرو بازی Red Dead Redemption 2 نیز از این کنسول استفاده شده است. به نظر می‌رسد زمانی که موجودی فعلی پلی‌استیشن 4 پرو فروشگاه‌ها به اتمام برسد، کمپانی سونی تعداد بیشتری از این مدل را به سراسر جهان ارسال کند. شما می‌توانید از حالا مدل جدید کنسول پلی‌استیشن 4 پرو را از طریق فروشگاه آمازون خریداری کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

 


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده