// جمعه, ۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۴

اطلاعاتی از اولین آپدیت های بازی Fallout 76 منتشر شد

با توجه به بازخورد‌های کاربران در جریان فاز بتای بازی Fallout 76 سازندگان فهرستی از تغییراتی که در آپدیت‌های بعدی در اختیار بازیکنان قرار می‌گیرد، منتشر کردند.

فاز آزمایشی بازی Fallout 76 در قالب نسخه بتا چندی پیش در اختیار بازیکنان قرار گرفت و کاربران توانستند تجربه جدیدی از دنیای فال اوت داشته باشند. در آن سو هم کمپانی بتسدا (Bethesda) در جریان این فاز از بازخورد کاربران برای بهبود بخشیدن به بازی کمک گرفته است.

سازندگان بازی در وب‌سایت ردیت (Reddit) از تمامی شرکت‌کنندگان در نسخه آزمایشی تشکر کردند و در ادامه از جزئيات ایرادات این بازی نیز و تغییراتی که قرار است روی این اثر اعمال شود، رونمایی کردند. در این راستا آنها به برخی ایرادات بازی اشاره کردند و به بازیکنان خاطرنشان کردند که کاربران پس از عرضه رسمی بازی با این مشکلات مواجه نخواهند شد.

کمپانی بتسدا با انتشار فهرستی کاربران را از مشکلاتی که قرار است برطرف شوند، مطلع کرد. در ادامه می‌توانید این فهرست را مشاهده کنید:

  • پشتیبانی از صفحه اولترا واید: ما پشتیبانی از نسبت تصویر 21:9 را پس از عرضه به بازی اضافه می‌کنیم. پس از عرضه رسمی بازی با انتشار پستی کاربران را از اضافه شدن این ویژگی مطلع خواهیم کرد.
  • گسترش ظرفیت نگهداری آیتم‌ها: ما از این موضوع که این محدودیت، کاربران را آزار می‌دهد باخبر هستیم. در حالی که محدودیت وزن ۴۰۰ می‌تواند روند ساده‌تر و روان‌تری به بازی ببخشد اما برنامه‌ای داریم که در آینده آن را افزایش دهیم.
  • قابلیت Push to Talk: در حالی که قصد داریم یک تجربه یکسان برای تمامی کاربران روی پلتفرم‌های مختلف به ارمغان آوریم اما گویا کاربران پی سی نیاز به قابلیت Push to Talk دارند. این قابلیت در واقع به کاربران اجازه می‌دهد که با نگه داشتن کلیدی با دیگر کاربران مکالمه صوتی داشته باشند. هدف کلی ما این است که کاربران تعامل بیشتری در دنیای فال اوت داشته باشند.
  • اسلایدر FOV: ما پشتیبانی از اسلایدر FOV را در بازی‌های پیشین نداشتیم؛ چرا که این موضوع می‌تواند در نمایش انیمیشن‌ها اختلال ایجاد کند. کاربران پی سی با استفاده از ماوس و چرخاندن اسکرول آن می‌توانند مقدار بزرگ‌نمایی/کوچک‌نمایی را در حالت سوم شخص تغییر دهند اما این موضوع در حالت اول شخص امکان‌پذیر نیست.
  • باگ‌های مختلف: بسیاری از باگ‌هایی که گزارش داده شده است در حال رفع شدن است و در آپدیت بعدی به طور کامل برطرف می‌شود.
  • مشکلاتی در رابطه با سیستم‌های دعوت کردن دوستان، تشکیل تیم و غیره: کسانی که در زمینه پیدا کردن دوستان و دعوت کردن آنها در بازی با مشکل مواجه شده‌اند در آینده این موضوع برطرف خواهد شد. ما همچنان در حال بررسی ایرادات بازی هستیم و شما هم در این راستا آنها را به ما گزارش کنید تا به سرعت آنها را رفع کنیم.
  • مشکلات نوار «گرسنگی»: برخی از کاربران گزارش داده‌اند که نوار «گرسنگی» آنها به تغذیه یا عدم تغذیه کردن واکنش نشان نمی‌دهد. این موضوع در حال بررسی است و در آینده برطرف خواهد شد.
  • صدای بلند سلاح‌ها و نویزها: مشکلاتی همچون پخش شدن صدای ناگهانی و بلند سلاح‌ها در مناطق Appalachia به‌زودی برطرف می‌شود و در آینده در بازی وجود نخواهند داشت.

بودن چنین مشکلاتی در بازی‌های وسیع و چندنفره موضوعی عادی به شمار می‌رود و انتظار می‌رود که به‌زودی این مشکلات برطرف شود. بازی Fallout 76 خرداد ماه گذشته معرفی شد و قرار است در تاریخ ۲۳ آبان ماه به طور رسمی در دسترس کاربران ایکس ‌باکس وان، پلی ‌استیشن 4 و پی سی قرار بگیرد. برای اطلاع بیشتر از این بازی می‌توانید پیش نمایش آن را در زومجی بخوانید یا اینکه به صفحه اختصاصی‌اش مراجعه کنید.

اگر نسخه بتای این بازی را تجربه کرده‌اید نظرات خود را در مورد تجربه خود و همچنان ایرادات آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده