نویسنده: افشین پیروزی
// جمعه, ۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۸

پاتریک سودرلند،‌ مدیر سابق EA، استودیو جدید خود را تاسیس کرد

پاتریک سودرلند پس از جدا شدن از EA، استودیو جدید امبارک را تاسیس کرده که توسط کمپانی مشهور Nexon هم حمایت می‌شود. 

پاتریک سودرلند پس از سال‌ها فعالیت در کمپانی الکترونیک آرتز در سمت‌هایی چون رییس استودیو‌های بازیسازی یا مدیر ارشد طراحی، چندی پیش از این کمپانی جدا شد و حال در جدید‌ترین اخبار منتشر‌شده، مشخص شده که سودرلند استودیو جدید و شخصی خودش را تاسیس کرده است. 

به طور دقیق‌تر، پاتریک سودرلند استودیویی با نام امبارک (Embark) تاسیس کرده و در این استودیو یوهان اندرسون، عضو سابق استودیو دایس، هم حضور خواهد داشت و با سودرلند همکاری می‌کند. علاوه بر این کمپانی مشهور کُره‌ای/ژاپنی نکسون از سودرلند برای تاسیس استودیو جدیدش حمایت کرده و هم سرمایه‌گذار این استودیو است و هم قرار است ناشر بازی‌های آن باشد. 

یوهان اندرسون در رابطه با تاسیس استودیو امبارک توییتی منتشر کرده که به‌شرح زیر است:

پس از ۱۸ سال حضور در استودیو دایس و الکترونیک آرتز که مملو از بازی‌های جذاب و خاطرات ناب بود، زمان تجربه‌های جدید فرا رسیده است. ما قصد داریم تجربیات تعاملی جدیدی خلق کنیم و برای این منظور استودیو امبارک را تاسیس کنیم که در آن، آینده هیجان‌انگیزی در انتظارمان خواهد بود. 

همچنین سودرلند هم در مورد استودیو جدیدش گفت:

ما ایده‌ها و بلندپروازی‌های خاص خودمان را داریم و با استفاده از تکنولوژی‌های پیشرفته‌ای چون تشخیص صحبت، هوش مصنوعی بسیار پیشرفته و پردازش ابری به‌دنبال خلق بازی‌هایی خواهیم بود که بسیار متفاوت از آثار فعلی باشند و این کار به تجریباتی منجر خواهد شد که به مرور زمان پیشرفته‌تر می‌شوند و تا به امروز نمونه‌شان را ندیده‌ایم. 

من در الکترونیک آرتز تا جایی که شغلم اجازه می‌دادم خودم را به فرایند ساخت بازی نزدیک نگه می‌داشتم و حال این فرصت را دارم تا حتی بیش از پیش در زمینه ساخت بازی فعالیت داشته باشم و شخصا آثاری را که دوست دارم خلق کنم. 

استودیو امبارک در اوایل راه تقریبا ۱۵ تا ۲۰ نفر عضو خواهد داشت که این افراد طی هفته‌های آینده جذب می‌شوند. با این حال برنامه سودرلند برای طولانی‌مدت رساندن تعداد اعضای استودیو به ۲۰۰ نفر است. همچنین سودرلند اعلام کرده که در آینده نزدیک اطلاعات بیش‌تری از برنامه‌های استودیو منتشر خواهد شد و طرفداران لازم نیست زمان زیادی را برای این منظور منتظر بمانند. 

س


منبع IGN
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده