نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۵۴

زره N7 از مجموعه Mass Effect در بازی Anthem در دسترس خواهد بود

مایکل گمبل با انتشار توییتی اظهار داشت که زره نمادین N7 از مجموعه بازی‌های Mass Effect در بازی Anthem در دسترس خواهد بود.

روز گذشته طرفداران بایوور در سراسر جهان روز N7 را جشن گرفتند و در این میان تیم توسعه بازی Anthem نیز گوشه‌چشمی به این مجموعه محبوب داشته است. در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که مایکل گمبل با انتشار توییت جدیدی تایید کرده است که زره N7 نمادین فرمانده شپرد در بازی Anthem در دسترس خواهد بود.

بازیکنان می‌توانند یکی از جاولین‌های بازی Anthem را با پوسته N7 ویژه‌ای شخصی‌سازی کنند. با اینکه این پوسته برای شخصی‌سازی جاولین کلاس اینترسپتور استفاده شده است، اما امیدواریم که این پوسته برای کلاس‌های دیگر بازی نیز قابل استفاده باشد. برای کسانی که در این‌باره اطلاع ندارند باید بگوییم که جاولین‌ها لباس‌های پیشرفته‌ای هستند که حکم کلاس‌ها در بازی‌های نقش‌آفرینی را دارند. شما می‌توانید از «اینجا» اطلاعات بیشتری از جاولین‌ها به دست آورید.

این اولین باری نیست که در بازی Anthem به N7 اشاره شده است؛ چرا که پیش از این شاهد یک استریم در نمایشگاه E3 2018 بودیم که در آن جاولین کلاس رنجر پوسته N7 را بر تن داشت. در این راستا مایک دارا، تهیه‌کننده اجرایی بازی Anthem تایید کرد که تمام پوسته‌هایی که پیش از این شاهدشان بودیم بدون هیچ هزینه‌ی اضافی در دسترس بازیکنان قرار می‌گیرند؛ بنابراین هیچ بهانه‌ای وجود ندارد که ظاهر کاراکترتان را به فرمانده شپرد تغییر ندهید.

با اینکه بسیاری از طرفداران یک نسخه تازه از مجموعه Mass Effect یا حداقل یک بسته الحاقی برای بازی Mass Effect: Andromeda را ترجیح می‌دادند، اما با این حال خوشحالیم که استودیو بایوور N7 را فراموش نکرده است. روز گذشته به‌روزرسانی جدیدی برای بازی Mass Effect: Andromeda منتشر شد که امکان اجرای آن با رزولوشن 4K روی ایکس باکس وان ایکس را برای بازیکنان فراهم کرد. این بسته به‌روزرسانی ۱.۶۸ گیگابایتی رزولوشن بازی را ارتقا داد و پشتیبانی از HDR را به بازی اضافه کرد.

بازی Anthem در تاریخ ۳ اسفند ماه (۲۲ فوریه) برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد. کاربران پرمیوم EA Access نیز می‌توانند از تاریخ ۲۶ بهمن ‌ماه (۱۵ فوریه) به بازی دسترسی داشته باشند. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

 


منبع VG24/7
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده