نویسنده: علی نوروزی
// جمعه, ۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۰۲

باندل جوی کان Super Mario Party معرفی شد

کمپانی نینتندو امریکا از باندل جوی‌کان تازه Super Mario Party رونمایی کرد.

تعطیلات آخر سال میلادی به سرعت نزدیک می‌شود، بنابراین چرا درباره سیاست بحث می‌کنید زمانی که می‌توانید اعضای خانواده را در یک مسابقه بانشاط در بازی Super Mario Party به دو تیم تقسیم کنید؟ توییت اخیر نینتندو امریکا ممکن است شما را به انجام این کار ترغیب کند؛ زیرا در تازه‌ترین اخبار کنسول‌های بازی مطلع شدیم که کمپانی نینتندو امریکا با انتشار توییت جدیدی از باندل جوی‌کان بازی Super Mario Party رونمایی کرده است.

مهمانی را با باندل تازه Super Mario Party برای نینتندو سوییچ که شامل بازی اصلی و جوی‌کان‌هایی سبز نئونی و زرد نئونی است، آغاز کنید! این باندل در تاریخ ۱۶ نوامبر از راه می‌رسد و ۹۹.۹۹ دلار قیمت خواهد داشت.

Super Mario Party Joy-Con Bundle

این توییت جزئیات جدیدی را درباره یک باندل تازه Super Mario Party که شامل یک جفت جوی‌کان سبز نئونی/زرد نئونی است، در اختیار می‌گذارد. با عنایت به اینکه در حال حاضر یک کنسول نینتندو سوییچ با دو جوی‌کان در اختیار دارید، این باندل برای تکمیل یک مسابقه در بازی Super Mario Party کافی است.

این باندل ویژه قرار است تا در تاریخ ۲۵ آبان (۱۶ نوامبر) عرضه شود و با قیمت ۹۹.۹۹ دلار به فروش خواهد رسید. با توجه به اینکه یک مجموعه جوی‌کان به طور معمول ۷۹.۹۹ دلار قیمت دارد، بازیکنان با خریداری این باندل در واقع یک مجموعه جوی‌کان و بازی Super Mario Party را دریافت می‌کنند که این بازی تنها ۲۰ دلار برای آن‌ها تمام می‌شود. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید. 


منبع Twinfinite
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده