نویسنده: آریا بهپور
// جمعه, ۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۰۱

نتفلیکس در حال تهیه چندین پروژه انیمیشن است

کمپانی نتفلیکس در کنار ساخت پینوکیو، انیمیشن‌های دیگری هم در دست تولید دارد.

ماه گذشته بود که خبری مبنی بر ساخته شدن انیمیشن «پینوکیو» توسط گیرمو دل تورو برای نتفلیکس (Netflix) منتشر شد، ولی این تنها انیمیشن جدید نتفلیکس نیست و در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون مشخص شده است که این کمپانی شش پروژه انیمیشنی دیگر نیز در دست تولید دارد. بهترین انیمیشن های 2021 را از دست ندهید.

به گزارش ورایتی، نتفلیکس دو فیلم و چهار سریال انیمیشن را برای آینده آماده می‌کند و برای این پروژه‌ها به سراغ افراد با استعدادی هم رفته است. کریس پرن، کسی که سابقه کار روی انیمیشن «ابری با احتمال بارش کوفته قلقلی» را داشته و کارگردان قسمت دوم این انیمیشن هم بوده است، فیلم انیمیشن The Willoughbys را کارگردانی می‌کند. این اثر بر اساس رمانی نوشته‌ی لوییس لوری (منتشر شده در سال ۲۰۰۸) ساخته می‌شود و صداپیشگان آن هم عبارت‌اند از ریکی جرویس، مایا رادولف، ویل فورت، مارتین شورت و جین کراکوسکی.

نورا تومی که انیمیشن نامزد اسکار راز کلز (The Secret of Kells) را کارگردانی کرده بود، انیمیشن دو بعدی اژدهای پدر من (My Father's Dragon) را برای نتفلیکس می‌سازد و خالق مجموعه محبوب The Powerpuff Girls، کریگ مک‌کرکن هم کارگردانی مجموعه انیمیشن Cosmic Kid را برعهده دارد که داستان آن در مورد پسر جوانی است که در راه تبدیل شدن به یک ابرقهرمان با مشکلات مختلفی درگیر می‌شود.

دو مجموعه انیمیشن هم برای کودکان پیش‌دبستانی تولید می‌شود که یکی از آن‌ها با نام Trash Truck در مورد دوستی یک پسربچه با یک ماشین حمل زباله است. و مجموعه دیگر هم Go! Go! Cory Carson نام دارد و بر اساس اسباب‌بازی‌های محبوب Go! Go! Smart Wheels ساخته می‌شود.

در نهایت هم مجموعه انیمیشن کوتاهی تحت عنوان Maya and the Three توسط جرجی گوتیرز آماده می‌شود که پیش از این انیمیشن تحسین شده‌ی کتاب زندگی (The Book of Life) را در سال ۲۰۱۴ کارگردانی کرده بود. گوتیرز انیمیشن جدید خود را نوعی ارباب حلقه‌های مکزیکی با حال و هوای کمدی می‌داند.

در مجموع به نظر می‌رسد نت فلیکس تمرکز زیادی روی تولید فیلم‌ها و مجموعه‌های انیمیشنی گذاشته است و می‌خواهد پیش از شروع به کار سرویس استریم والت دیزنی نبرد خود را با آن آغاز کند. هفته پیش هم هالیوود ریپورتر در گزارشی به تصمیم نتفلیکس برای راه‌اندازی استودیوی انیمیشن‌سازی مخصوص خود اشاره کرده بود که به کمپانی اجازه می‌دهد در آینده با استفاده از توانایی‌های خود و بدون کمک دیگران به تولید انیمیشن بپردازد.


منبع GameSpot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده