نویسنده: علی کمالی
// جمعه, ۱۸ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۰۱

سازنده Pokemon Go بازی جدید خود با نام Ingress Prime را منتشر کرد

استودیوی نیانتیک ، سازنده بازی Pokemon Go از بازی موبایل Ingress Prime برای گوشی‌های اندرویدی و iOS رونمایی کرد.

استودیوی نیانتیک (Niantic)، سازنده بازی موبایل محبوب Pokemon Go، جدیدترین بازی واقعیت افزوده خود با حال و هوای علمی تخیلی را با نام Ingress Prime منتشر کرد. این بازی که هم‌اکنون به شکل رایگان روی پلتفرم‌های اندروید و iOS در دسترس است، در واقع بر اساس نسخه اصلی Ingress و با استفاده از تکنولوژی مبتنی بر مکان و داستان تعاملی کاملا جدید ساخته شده است.

مانند Pokemon Go، بازی Ingress Prime هم از بازیکن‌ها می‌خواهد تا به مکان‌های مختلف شهر و محل زندگی خود بروند، اما این‌بار به جای گرفتن پوکمون‌ها و تصرف Gym‌ها، هدف اصلی جذب پورتال‌ها و جمع‌آوری یک نوع منبع خاص به نام «ماده بیگانه» (Exotic Matter یا XM) است. در بازی دو جناح مختلف وجود دارند که به دنبال تصرف پورتال‌ها هستند. این دو جناح «روشنفکران» و «گروه مقاومت» نامیده می‌شوند و زمانی که بازیکن‌ها مرحله آموزشی را پشت سر می‌گذارند، باید به یکی از این دو گروه ملحق شوند.

دانلود از آپارات

طبق اعلام نیانتیک، داستان بازی Ingress Prime بر اساس نتایجی که در رویدادهای واقعی بازی با عنوان «آنومالی» (Anomaly) رقم می‌خورند، تکمیل خواهد شد. از قرار معلوم این رویدادهای آنومالی، آخر هفته‌ها برگزار می‌شوند و بازیکن‌های هر دو جناح بازی را به رقابت و اکتشاف وا می‌دارند. نیانتیک قصد دارد ۱۲ رویداد آنومالی بزرگ را در نقاط مختلف دنیا میزبانی کند و اولین رویداد نیز در تاریخ ۱۷ نوامبر (۲۵ آیان) در یکی از شهرهای منتخب برگزار خواهد شد.

به مناسبت انتشار بازی Ingress Prime، بازیکن‌های Pokemon Go این شانس را خواهند داشت که دو پوکمون ویژه را تصاحب کنند. Cubone و Ponyta برای مدتی محدود به تعداد بیشتر از حالت عادی موجود خواهند بود و حتی بازیکن‌ها می‌توان نوع آتشین آن‌ها را پیدا کنند. علاوه بر این، بازیکنان Pokemon Go می‌توانند برای آواتارهای خود در بازی، از لباس‌های مخصوص Ingress Prime (که تصویرش را در پایین مشاهده می‌کنید) به‌طور رایگان استفاده کنند.

Pokemon Go / Ingress Prime

نیانتیک به‌تازگی یک آپدیت جدید برای Pokemon Go منتشر کرده بود که قابلیت Adventure Sync را در اختیار اکثر بازیکنان قرار می‌داد. این قابلیت جدید باعث می‌شود حتی در زمانی که وارد بازی نشده‌اید، مسافتی که طی می‌کنید محاسبه شود و به این ترتیب پیدا کردن تخم‌های پوکمون خیلی راحت‌تر خواهد بود.

هر دو بازی Pokemon Go و Ingress Prime در حال حاضر برای آیفون، آیپد و گوشی‌ های اندرویدی در دسترس هستند.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده