// پنجشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۷

بازیکن Guilty Gear Xrd Rev 2 با فرمان بازی توانست به مرحله نهایی مسابقات راه پیدا کند

یکی از بازیکنان بازی Guilty Gear Xrd Rev 2 در جریان مسابقات کانادا کاپ با کنترل فرمان خود توانست به مرحله نهایی راه پیدا کند.

چندی پیش یکی از مسابقات بزرگ بازی‌های مبارزه‌ای در کانادا با نام Canada Cup برگزار شد که بازیکنان از رشته‌های مختلف برای رقابت در آن حضور پیدا کردند. یکی از بازیکنان رشته Guilty Gear Xrd Rev 2 با نام Initial T در جریان این رویداد توانست با کاراکتر Kum Haehyun به مرحله نهایی یا همان Top 8 برسد که در آن ۸ بازیکن برتر با یکدیگر به مبارزه می‌پردازند. جالب است بدانید که این بازیکن با استفاده از کنترلر فرمان رانندگی توانست به این مرحله راه پیدا کند.

اینیشال‌تی با استفاده از کنترلر فرمان رانندگی اتومبیل توانست کامبو‌های سخت بازی گیلتی گیر را روی حریفانش اعمال کند. همیشه بازیکنان بازی‌های مبارزه‌ای با توجه به علاقه خود، کنترلر‌هایشان را از میان گیم‌پد‌های ایکس باکس 360، پلی استیشن 4 و کنترلرهای اصلی فایت یعنی آرکید استیک و هیت‌باکس‌ها انتخاب می‌کنند، اما فرمان اتومبیل توانست توجه همه را به خودش جلب کند.

Guilty Gear

اینیشال‌تی حین استفاده از کنترلر خود اعتمادبه‌نفس زیادی هم داشت؛ طوری که وی حتی در مقابل یکی از قهرمانان قدیمی این بازی یعنی دوگورا نیز عملکرد مطلوبی داشت و کامبو‌های خود را به راحتی در بازی پیاده می‌کرد. وی در انتها در جریان مسابقات کانادا کاپ توانست مقام پنجم را کسب کند که با توجه به سختی این بازی و رقابت بالا بین بازیکنان حرفه‌ایش یک مقام بسیار قابل قبول است.

از میان موارد مشابهی که در انجمن‌های بازی‌های مبارزه‌ای دیده شده است می‌توان به یکی از بازیکنان Dragon Ball FighterZ اشاره کرد که از کنترلر کیبورد Rock Bank استفاده کرده است. همچنین در جریان مسابقات EVO سال جاری بازیکنی با استفاده از بالش خود کنترل آرکید استیک طراحی کرده بود که در جریان این مسابقات دیده شد.

بازی Guilty Gear Xrd Revelator در زومجی توانست نمره عالی ۹ را از آن خود کند. در صورت تمایل می‌توانید نقد و بررسی آن را مطالعه کنید که خلاصه‌ای از آن به این صورت است:

گیلتی گیر توانست تقریبا تمامی انتظارت ما از یک بازی مبارز‌ه‌ای را برآورده کند و با گیم‌پلی چالش‌برانگیز، گرافیک زیبا و موسیقی‌های هیجان‌انگیز‌ش خود را به یک اثر بی‌نقص تبدیل کند. با توجه به محتوای جدید، بازی رفته رفته گسترده‌تر می‌شود، اما سیاست‌های سازنده در عرضه بسته‌های الحاقی و همین‌طور قیمت‌گذاری اولیه روی پی سی، خریداری بازی را تا حدودی برای دارندگان نسخه‌های پیشین دشوار می‌کند.

نظرات خود را در مورد بازی‌های مبارزه‌ای و اتفاقات جالب آن با زومجی در میان بگذارید.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده