نویسنده: علی کمالی
// پنجشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۱:۰۴

اسکوئر انیکس بخشی از استودیوی سازنده Battalion 1944 را تصاحب کرد

کمپانی اسکوئر انیکس ۲۰ درصد از استودیوی بالک‌هد اینتراکتیو (Bulkhead Interactive)، سازنده بازی Battalion 1944 را خریداری کرد. این دو شرکت قصد دارند با همکاری یکدیگر یک بازی جدید را معرفی کنند.

بر اساس خبری که به‌تازگی منتشر شده کمپانی اسکوئر انیکس ۲۰ درصد از استودیوی اروپایی بالک هد اینتراکتیو، سازنده بازی‌های Battalion 1944 و The Turing Test را خریداری کرده است. بالک‌هد در حال حاضر دو استودیوی جداگانه دارد: بالک‌هد فینیکس و بالک‌هد دارک هورس. ظاهرا قرار است بازی Battalion 1944 در حالت دسترسی اولیه (Early Access) در استیم باقی بماند و این استودیو روی یک IP جدید برای اسکوئر انیکس مشغول به کار شود.

فیل الیوت، رییس اسکوئر انیکس کالکتیو به هیئت مدیره شرکت بالک‌هد ملحق خواهد شد. الیوت طی بیانیه‌ای به وبسایت Gamesindustry.biz گفت:

من واقعا هیجان‌زده‌ام که این قدم را برداشتیم تا همکاری‌مان با تیم بالک‌هد را عمیق‌تر کنیم. از اولین جلسه‌ای که در سال ۲۰۱۵ داشتیم، برای من روشن بود که این تیم توانایی‌های بسیار بالایی دارد و ما قصد داریم طی سال‌های آینده به آنها کمک کنیم تا این توانایی‌ها را بروز دهند.

الیوت همچنین مدیر بخش بازی‌های مستقل در Square Enix نیز هست. او در رویداد سرمایه‌گذاری Gameindustry.biz با تیم بالک‌هد ملاقات کرد. جو برمر، رییس این استودیو نیز در خصوص همکاری با اسکوئر انیکس گفت:

کار کردن با فیل و کمپانی اسکوئر انیکس یک تجربه فوق‌العاده است. آنها همیشه از ما حمایت می‌کنند و از منافع ما و همین‌طور بازی‌هایی که می‌سازیم مراقبت خواهند کرد. فرصتی که برای ایجاد این همکاری به‌وجود آمده، یک قدم رو به جلوی بزرگ برای استودیوی ما است و ما همچنان به دنبال استعدادهای جدید برای پیوستن به تیم‌مان و گسترش آن هستیم.

در حال حاضر نمی‌توان گفت که اسکوئر انیکس و بالک‌هد از چه بازی جدیدی رونمایی خواهند کرد. هر دو بازی قبلی این استودیو اول‌شخص هستند؛ Battalion 1944 یک شوتر اول‌شخص چندنفره است که با موتور آنریل انجین 4 ساخته شده و ماجرای آن در دوران جنگ جهانی دوم روایت می‌شود. همان‌طور که گفتیم این بازی اکنون در مرحله دسترسی اولیه قرار دارد و برای پلتفرم‌های کامپیوتر، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان موجود است. The Turing Test نیز یک بازی معمایی است که در سال ۲۰۱۶ برای کامپیوتر و ایکس‌باکس وان و یک سال بعد برای پلی‌استیشن 4 منتشر شد. شما می‌توانید بررسی ما از این بازی را اینجا بخوانید. هر دوی این بازی‌های به‌وسیله اسکوئر انیکس کالکتیو منتشر شده‌اند.

باید منتظر بمانیم و ببینیم که همکاری اسکوئر انیکس و بالک‌هد منجر به معرفی کدام بازی جدید می‌شود.


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده