نویسنده: فریده صالحی
// پنجشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۴۵

سریال The Purge برای فصل دوم تمدید شد

براساس گزارش‌های جدید، شبکه USA Network به‌تازگی و قبل از اینکه فصل اول سریال پاکسازی (The Purge) به پایان برسد، به طور رسمی آن را برای فصل دوم تمدید کرد.

قسمت آخر فصل اول سریال The Purge (پاکسازی) که اسپین آف نسخه سینمایی آن به حساب می‌آید، چندی پیش در شبکه USA Network به روی آنتن رفت. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، سایت خبری ددلاین در گزارش جدید خود اعلام کرد که شبکه USA Network به طور رسمی این مجموعه تلویزیونی را برای فصل دوم تمدید کرده است. کریس مک‌کامبر، رئیس بخش شبکه‌های سرگرمی کمپانی ان بی سی یونیورسال (NBC Universal) در طی مصاحبه‌ی جدید خود اینگونه درباره این مجموعه صحبت کرد:

شبکه USA Network خیلی خوشحال و مفتخر است که می‌تواند شبکه‌ی میزبانی برای پخش مجموعه‌ی محبوب و نمادین The Purge باشد. همکاری و مشارکت با جیسون بلوم و همچنین خلاقیت بسیار زیادی که در او و تمام افرادی که در بخش تلویزیونی کمپانی بلوم هاوس و کمپانی Universal Pictures وجود دارد، موفقیت بیشتر نسخه‌ی تلویزیونی را نسبت به نسخه سینمایی تضمین می‌کند. علاوه بر این‌ها، ما تصمیم داریم که در فصل دوم به بخش‌های عمیق‌تری برویم.

داستان سریال پاکسازی براساس همان سری فیلم سینمایی محبوب است که توسط کمپانی بلوم هاوس پروداکشنز (Blumhouse Productions) تولید شده است. داستان مجموعه‌ی پاکسازی حول محور یک دوره ۱۲ ساعته می‌گذرد که در آن هرگونه جرمی مانند کشت و کشتار، کاملا قانونی است. داستان این مجموعه در یک آمریکای تغییر یافته در جریان است؛ آمریکایی که توسط یک حزب سیاسی توتالیتاریست اداره می‌شود. این سریال داستان چندین شخصیت مختلف را حکایت می‌کند که در یک شهر کوچک زندگی می‌کنند و به ظاهر نسبت به هم بی‌ارتباط هستند. همانطور که زمان به همان ۱۲ ساعت معروف نزدیک می‌شود، هر کدام از این شخصیت‌ها مجبور هستند به گونه‌ای فکری به حال خود بکنند؛ زیرا متوجه می‌شوند که در طی شب مجبورند تا چه جاهایی پیش بروند بلکه بتوانند خودشان را نجات بدهند.

فیلمنامه این سریال توسط خالق مجموعه‌ی سینمایی این دنیا یعنی جیمز دموناکو نوشته شده است. دموناکو همچنین وظیفه تهیه کنندگی اجرایی این مجموعه را هم بر عهده دارد. از طرف دیگر، جیسون بلوم این مجموعه را کارگردانی می‌کند. علاوه بر این، تمامی افرادی که در تیم تولید آن مجموعه سینمایی بلاک باستری حضور دارند، در این پروژه هم حاضر شدند و نقش تهیه کننده اجرایی را بر عهده دارند؛ مایکل بی، برد فولر و اندرو فورم از طرف کمپانی Platinum Dunes و همچنین سباستین کی. لماسیر و از طرف دیگر توماس کلی هم در این پروژه نقش تهیه کننده اجرایی و شورانر را بر عهده دارند. آنتونی همینگوی که برنده جایزه گلدن گلوب و امی به حساب می‌آید، قرار است تهیه کننده اجرایی و کارگردان قسمت اول فصل دوم سریال پاکسازی باشد.


منبع comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده