نویسنده: علی نوروزی
// پنجشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۴۵

بازی Rend میزبان دو حالت تازه با تمرکز روی المان بقا خواهد شد

استودیو فراست‌کیپ از راهیابی حالت‌های تازه به بازی بقا و مبتنی بر تیم Rend در آینده نزدیک خبر داد.

با اینکه بازی Rend اثری با تمرکز روی ترکیب المان‌های بقا و گیم‌پلی مبتنی بر تیم است، اما استودیو فراست‌کیپ به بازخورد هواداران در مورد اضافه کردن حالت‌های بقا کلاسیک بیشتر به بازی واکنش نشان داده است. در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که بازی Rend به زودی میزبان دو حالت با نام‌های Classic Mode (بازیکن در برابر بازیکن) و Exploration Mode (بازیکن در برابر محیط) خواهد شد.

حالت Classic Mode بازیکنان را با کاراکترهایشان در دنیای بازی رها می‌کند. بازیکنان در ابتدا به یک جناح ملحق می‌شوند و در حالی که برای ساخت و رشد جناح‌شان تلاش می‌کنند، با جناح‌های مخالف مبارزه خواهند کرد. در حال حاضر بازیکنان امکان خلق داستان خودشان را دارند و قادر به تعیین اینکه می‌خواهند با بازیکن خاصی مبارزه یا همکاری کنند، هستند. برخلاف حالت اصلی Ascension Mode بازی، حالت Classic Mode بی‌پایان خواهد بود و در آن شاهد هیچ شروطی برای پیروزی نخواهیم بود.

حالت Exploration Mode نیز امکان کار گروهی را برای بازیکنان فراهم می‌کند، اما در این حالت تمام جنبه‌های بازیکن در برابر بازیکن غیرفعال است؛ بنابراین تازه‌واردها می‌توانند به روش‌های خود از بازی Rend لذت ببرند. البته بازیکنان در صورت تمایل همچنان می‌توانند با سایر بازیکنان در نقشه تعامل داشته باشند و با آن‌ها همکاری کنند. هر دو حالت Classic Mode و Exploration Mode سه‌شنبه هفته آینده در تاریخ ۲۲ آبان (۱۳ نوامبر) برای تمام کاربران بازی Rend منتشر می‌شود.

در کنار این حالت‌ها، تغییراتی نیز در گیم‌پلی بازی Rend صورت گرفته است که شما می‌توانید مستقیما آن‌ها را در وب‌سایت رسمی بازی مشاهده کنید. استودیو فراست‌کیپ در مهر ماه سال جاری از برنامه‌هایش برای انتشار محتوای بیشتر برای بازی در انتهای سال ۲۰۱۸ و ابتدای سال ۲۰۱۹ پرده برداشت. بازی Rend در حال حاضر به صورت Early Access در شبکه استیم در دسترس است. شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده