نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۸:۱۵

امکان اجرای بازی Mass Effect: Andromeda با رزولوشن 4K روی ایکس باکس وان ایکس فراهم شد

به مناسبت روز N7، سازندگان بازی Mass Effect: Andromeda با انتشار یک آپدیت، امکان اجرای این بازی با وضوح 4K روی ایکس باکس وان ایکس را فراهم کردند.

روز هفتم نوامبر در تقویم هواداران سری مس‌افکت یک روز ویژه به حساب می‌آید و با نام «روز N7» شناخته می‌شود؛ در این روز، هواداران سری تحسین‌شده‌ی Mass Effect یاد و خاطرات این سری محبوب را زنده می‌کنند و سازندگان آن یعنی استودیو بایوور، اطلاعاتی جدید از آینده‌ی سری منتشر می‌کند.

در جریان تازه‌ترین اخبار بازی آگاه شدیم که به مناسبت همین روز، سازندگان بازی یک آپدیت جدید برای بازی Mass Effect: Andromeda منتشر کرده‌اند که امکان اجرای آن با رزولوشن 4K روی ایکس باکس وان ایکس را فراهم می‌کند. حدود دو سال گذشته و هم‌زمان با انتشار پلی استیشن 4 پرو، امکان اجرای بازی با کیفیت 4K روی این کنسول فراهم شده بود و حالا نوبتی هم که باشد، نوبت کنسول قدرتمند مایکروسافت است. این را هم بگویم که آپدیت مذکور، حدودا ۱.۶۸ گیگابایت حجم دارد. سازندگان بازی پیرامون انتشار آپدیت جدید بازی، چنین گفته‌اند:

همیشه بهانه‌ای برای ورود به جهان مس افکت وجود دارد. ما به‌تازگی کار ساخت و آماده‌سازی یک آپدیت جدید برای بازی Mass Effect: Andromeda را به‌پایان رسانده‌ایم و شما با اتصال به شبکه‌ی ایکس باکس لایو، می‌توانید آن را دریافت کنید. این آپدیت با بهره بردن از ویژگی HDR، بازی را با رزولوشن بالاتر روی ایکس باکس وان ایکس اجرا می‌کند.

در کنار انتشار آپدیت جدید Mass Effect: Andromeda، کمپانی J!NX هم به‌مناسبت این روز، یک‌سری ژاکت، هودی و تی‌شرت با طرح‌های سری مس افکت را تولید کرده که می‌توانید با مراجعه به سایت رسمی کمپانی J!NX، آن‌ها را خریداری کنید.

بازی Mass Effect: Andromeda در زومجی بررسی شده و نمره‌ی ۷.۵ را به‌دست آورده است. در خلاصه‌ی بررسی انجام شده می‌خوانیم:

مس‌ افکت اندرومدا یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۷ بود و بسیاری از علاقه‌مندان این سری منتظر ادامه‌ی ماجراجویی‌های این مجموعه بدون کاپیتان شپرد بودند. اما این بازی با وجود نکات مثبت زیاد، به واسطه‌ی برخی مشکلات انیمیشنی، باگ‌های گرافیکی و ماموریت‌های خسته‌کننده، نتوانست انتظارات بالای طرفداران مس افکت را برآورده کند. اگر اندرومدا نام مس افکت را یدک نمی‌کشید، شرایط به مراتب بهتری داشت.

Mass Effect: Andromeda را می‌توانید روی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 تجربه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده