// پنجشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۳۱

نامزد‌های The Game Awards 2018 هفته آینده اعلام می شوند

جف کیلی، مجری و برگزار‌کننده مراسم جوایز بازی های ویدیویی، اعلام کرده است که نامزد‌های رویداد The Game Awards 2018 هفته آینده معرفی خواهند شد.

جف کیلی، ژورنالیست و مجری با‌سابقه صنعت بازی‌های ویدیویی در پایان سال ۲۰۱۴ و پس از برگزاری آخرین مراسم VGX، اقدام به ایجاد مراسم جدیدی تحت عنوان مراسم The Game Awards (جوایز بازی های ویدیویی) کرد. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی و در حالی که کمتر از یک ماه تا آغاز پنجمین دوره از این جوایز باقی مانده است، جیف کیلی با انتشار پیامی در شبکه اجتماعی توییتر اعلام کرده است که نامزد‌های این مراسم هفته آینده اعلام خواهند شد.

براساس توییت جف کیلی بازی‌هایی که در بخش‌های مختلف مراسم The Game Awards 2018 نامزد دریافت جایزه شده‌اند، در ساعت ۲۰:۳۰ روز سه‌شنبه هفته آینده معرفی می‌شوند. مسلما در بین نامز‌دهای این رویداد بازی‌های مهمی همچون God of War ،Marvel’s Spider-Man ،Forza Horizon 4 و Red Dead Redemption 2 حضور خواهند داشت. در این بین نباید از بازی‌های مستقل تحسین‌شده‌ای مانند Into the Breach، Celeste و Florence چشم‌پوشی کرد.

طبق برنامه‌ریزی انجام شده مراسم The Game Awards 2018 در تاریخ ۶ دسامبر (۱۵ آذر) در سالن تئاتر مایکروسافت واقع در شهر لس آنجلس برگزار خواهد شد. بلیت این مراسم هم‌اکنون با قیمت ۷۰ دلار از طریق وب‌سایت Axs قابل خرید است. در سال گذشته این مراسم عملکرد فوق‌العاده‌ای در زمینه جذب مخاطبین داشت و بینندگان آن نسبت به سال ۲۰۱۶ به میزان سه برابر افزایش پیدا کرده بودند. از بین برندگان مراسم The Game Awards 2017 می‌توان به بازی‌های The Legend of Zelda: Breath of The Wild (بهترین بازی اکشن ماجراجویی و بهترین بازی سال)، What Remains of Edith Finch (بهترین داستان‌سرایی)، Hellblade: Senua’s Sacrifice (بهترین صدا‌گذاری و بهترین بازی تاثیرگذار)، Overwatch (بهترین بازی Esports و بهترین بازی در حال پیشرفت)، Persona 5 (بهترین بازی نقش آفرینی)، Cuphead (بهترین کارگردانی هنری و بهترین بازی مستقل) و Super Mario Odyssey (بهترین بازی خانوادگی) اشاره کرد.

در کنار تقدیر از برترین‌های صنعت بازی‌های ویدیویی و اهدا جوایز به آثار برگزیده، یکی از بخش‌های جذاب و تماشایی مراسم The Game Awards رونمایی از بازی‌های جدید و پخش تریلر‌‌های تازه از بازی‌های مورد‌انتظار است. در مراسم The Game Awards 2017 بازی‌هایی از جمله Déraciné، In the Valley of Gods و Bayonetta 3 معرفی شدند. همچنین از بسته الحاقی بازی The Legend of Zelda: Breath of The Wild رونمایی شد. در کنار این موارد یکی از تماشایی‌ترین بخش‌های این مراسم نمایش تریلر جدیدی از بازی Death Stranding بود که با توجه به رابطه نزدیک جف کیلی و هیدئو کوجیما، کارگردان این بازی انتظار می‌رود که در مراسم The Game Awards 2018 خبر‌های تازه یا حتی تریلر جدیدی از این بازی موردانتظار ارائه شود. جف کیلی در رابطه با برگزاری The Game Awards 2018 چنین گفته است:

تمام توانم را صرف برگزاری The Game Awards 2018 کرده‌ام. ما چیز‌های جدید بسیاری را امتحان می‌کنیم، اما من خواهان این هستم که مراسم همواره و هر ساله تکامل پیدا کند. برگزاری این مراسم برای شما، افتخاری است که نصیب من شده است. به‌زودی خبر‌های بسیاری از برنامه‌های امسال را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. ما در دفتر مراسم نشسته‌ایم و در مورد کلیت مراسم تفکر و بحث می‌کنیم. اگر مسئولیت برگزاری مراسم با شما بود، چه تغییراتی ایجاد می‌کردید؟ اشکلات و نقاط ضعف ما چه مواردی هستند؟ در برگزاری چنین مراسمی هموارده ایجاد تعادل و پیروی از نظرات مخاطبین اهمیت بسیاری دارند. راضی کردن همگان امری غیر‌ممکن است. اما تمام توانم را به کار می‌بندم. بعضی افراد جوایز بیشتر می‌خواهند. برخی دیگر خواهان معرفی بازی‌های بیشتر هستند. ممکن است که خواسته شما حذف یک بخش از جوایز یا اضافه شدن بخش جدیدی باشد. ما تمامی بازخورد‌ها را در نظر می‌گیریم، اما در نهایت من باید مراسمی را برگزار کنم که به نظرم به بهترین شکل صنعت بازی‌های ویدیویی را به جهان نشان می‌دهد. در رابطه با این موضوع تفکر زیادی می‌کنم.

جف کیلی اخیرا استیون ما، معاون ارشد بخش سرگرمی‌های تعاملی کمپانی Tencent (تنسنت) را به هیئت مشاوره The Game Awards اضافه کرده است. استیون ما در این باره گفته است:

برای من افتخار بزرگی است که جزئی از هیئت مشاوره برجسته مراسم The Game Awards هستم. جوایز این مراسم تجلیلی از برترین‌های صنعت بازی‌های ویدیویی و فعالان آن در سراسر جهان است. همچنین نقش مهمی در شناخت و تصدیق دستاورد‌های حوزه‌ی بازی‌های ویدیویی و درک ترند‌های آینده این صنعت دارند.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده