نویسنده: علی گودرزی
// پنجشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۸

آپدیت جدید بازی Call of Duty: Black Ops 4 با هدف بهبود بخش Blackout منتشر شد

استودیو Treyarch پس از انتشار آپدیت برای حالت چند نفره‌ی رقابتی Call of Duty: Black Ops 4، حالا سراغ حالت Blackout رفته و با انتشار یک آپدیت جدید برخی مشکلات آن را رفع کرده است.

بازی Call of Duty: Black Ops 4، ساخته‌ی جدید استودیو Treyarch، چند وقتی است که منتشر شده و همه‌ی علاقه‌مندانش را به خود درگیر کرده است. سازندگان بازی از همان ابتدای انتشار بازی، پشتیبانی‌ از اثرشان را شروع کرده‌اند و اخیرا به‌صورت هفتگی برایش آپدیت‌های مختلفی منتشر می‌کنند. سازندگان بازی هفته‌ی گذشته یک آپدیت برای بخش چندنفره‌ی رقابتی بازی منتشر کردند و با آپدیتی که این هفته برای بازی منتشر کرده‌اند، بخش بتل‌رویال آن یعنی Blackout را بهبود بخشیده‌اند. این آپدیت جدید، سلاح‌ها و کلاس‌های حالت بلک‌اوت را دست‌خوش یک‌سری تغییر می‌کند.

این آپدیت جدید یک‌سری تغییر در سیستم اسپاون شدن آیتم‌ها در قسمت داستانی کاراکترها ایجاد می‌کند. موجود Blightfather حالا به قسمت Graveyard منتقل شده و اگر می‌خواهید آن را از بین ببرید و جایزه دریافت کنید، باید به گریویارد سر بزنید. همچنین بخش ویژه روایت داستان کاراکترهای اصلی حالت زامبی با نام Chaos Storyline در دسترس قرار گرفته است.

تغییرات این آپدیت به حالت Blackout خلاصه نمی‌شود و دو حالت Zombies و بخش چندنفره‌ی رقابتی هم یک‌سری موارد جدید را دریافت کرده‌اند. چند حالت بازی جدید با نام‌های Team Tactical Moshpit، Mercenary Chaos Moshpit و Mercenary Hardcore Moshpit با این آپدیت جدید، به بخش چندنفره‌ی رقابتی بازی اضافه شده‌اند و با توجه به گفته‌ی سازندگان بازی، آن‌ها تمامی تمرکزشان را روی ارائه‌ی یک تجربه‌ی پایدار در بخش زامبی معطوف کرده‌اند.

اخیرا یک‌سری رویداد ویژه در بازی کالاف دیوتی برگزار شده است که در آن‌ها بازیکنان می‌توانند در بخش‌های چندنفره‌ی رقابتی و بلک‌اوت، با سرعتی دو برابر حالت قبل تایر خود را بالا ببرند و در بخش زامبی، دو برابر حالت معمولی Nebulium Plasma به‌دست بیاورند. این رویداد از فردا شروع می‌شود و تا دوشنبه (۲۱‌ آبان) ادامه خواهد داشت.

 بازی Call of Duty: Black Ops 4 را همین الآن می‌توانید روی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 تجربه کنید.


منبع Gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده