// پنجشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۰:۳۱

بیش از 100 میلیون نسخه از بازی Grand Theft Auto V به بازار عرضه شده است

کمپانی تیک-تو اینتراکتیو در جریان گزارش مالی سه ماهه دوم خود اعلام کرده است که تا به امروز ۱۰۰ میلیون نسخه از بازی Grand Theft Auto V برای فروش ارسال شده است.

طبق جدیدترین اخبار بازی، کمپانی تیک-تو اینتراکتیو (Take-Two Interactive)، کمپانی مادر راک استار گیمز، در جریان گزارش مالی سه ماهه دوم سال مالی ۲۰۱۹ خود اعلام کرد که بازی Grand Theft Auto V رکورد جدیدی را به‌نام خود ثبت کرده است.

کمپانی تیک-تو اعلام کرده است که ۱۰۰ میلیون نسخه از بازی GTA V از زمان عرضه‌اش تا به امروز برای فروش ارسال شده است که تمامی پلتفرم‌های بازی را شامل می‌شود. این در حالی است که در آخرین آمار، ۹۵ میلیون نسخه از این بازی ارسال شده بود و حال GTA V توانسته است به سومین بازی تاریخ تبدیل شود که مرز ۱۰۰ میلیون نسخه را رد کرده است. در گذشته دو بازی Minecraft و Tetris هم توانسته بودند از مرز ۱۰۰ میلیون نسخه عبور کنند.

یکی از مواردی که به‌فروش بازی Grand Theft Auto V کمک کرد، عرضه‌ی آن روی پلتفرم‌های نسل هشتمی و کامپیوتر بود که توانست مخاطبان زیادی را به‌خود جذب کند. همچنین تیم سازنده با پشتیبانی خود از بخش آنلاین بازی، محتویات مختلف و سرگرم کننده‌ای را در دسترس مخاطبانش قرار داده است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده