نویسنده: افشین پیروزی
// پنجشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

PES 2019 و PUBG را برای مدت محدودی روی ایکس باکس وان رایگان تجربه کنید

کمپانی مایکروسافت امکانی فراهم کرده تا کاربران ایکس‌باکس وان برای مدت محدودی دو بازی PES 2019 و PUBG را رایگان تجربه کنند. 

معمولا هر از گاهی شاهد رایگان شدن برخی بازی‌ها برای مدت زمان محدود روی کنسول‌های مختلف هستیم و این بار در این راستا نوبت به ایکس باکس وان و بازی‌های PES 2019 و PUBG رسیده است. طبق اعلام مایکروسافت، این دو بازی از امروز تا تاریخ ۲۰ آبان به‌صورت رایگان روی Xbox One قابل تجربه هستند و علاقه‌مندان می‌توانند با دانلود بازی‌ها، اقدام به تجربه آن‌ها کنند. 

PES 2019 جدید‌ترین شبیه‌ساز فوتبال کمپانی کونامی است که با وجود داشتن مشکلات همیشگی این مجموعه مخصوصا در زمینه لایسنس کردن تیم‌ها و لیگ‌ها، گیم‌پلی بسیار غنی و پرجزییاتی دارد و اگر به‌دنبال یک تجربه عالی از فوتبال باشید، این اثر می‌تواند گزینه مناسبی باشد. برای کسب اطلاعات بیش‌تر در مورد این بازی می‌توانید بررسی PES 2019 را در زومجی بخوانید. 

از طرف دیگر پابجی هم اثری در سبک بتل رویال است که به‌نوعی انتشار این بازی باعث شد تا این سبک به محبوبیت عجیبی برسد و در ادامه بازی‌های دیگری مثل فورتنایت هم در آن منتشر شوند. چند روز پیش اعلام شد که احتمالا به‌زودی پابجی برای پلی استیشن 4 هم منتشر خواهد شد و شاید رایگان شدن این بازی روی ایکس‌باکس وان برای مدتی محدود به‌نوعی واکنش مایکروسافت نسبت به این موضوع باشد. شما می‌توانید بررسی PUBG را هم در زومجی بخوانید. 


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده