نویسنده: علی کمالی
// پنجشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

بازی‌ های دیگری از کنسول NES برای نینتندو سوییچ آنلاین عرضه می‌شوند

کمپانی نینتندو به‌تازگی و با انتشار یک ویدیو اعلام کرد که بازی‌های جدیدی از کنسول NES را برای سرویس نینتندو سوییچ آنلاین (Nintendo Switch Online) عرضه می‌کند.

نینتندو اخیرا یک ویدیو از بازی‌های کنسول قدیمی NES منتشر کرده که مربوط به سرویس نینتندو سوییچ آنلاین است. این ویدیو بیش از هر چیز روی ویژگی‌های بازی چندنفره تاکید دارد و به قابلیت انجام بازی‌ها در هر مکان و موقعیتی اشاره می‌کند؛ این یکی از ویژگی‌های اصلی خود کنسول سوییچ هم هست. نینتندو همچنین در بخشی از این ویدیو، بازی‌های جدیدی را که در ماه‌های نوامبر و دسامبر از کنسول NES به سوییچ می‌آیند معرفی می‌کند.

در ماه نوامبر (یعنی ماه جاری میلادی) مشترکان سرویس سوییچ آنلاین، به بازی‌های Metroid, Mighty Bomb Jack و TwinBee دسترسی پیدا می‌کنند. Metroid یکی از بهترین بازی‌های کنسول NES و اولین بازی از مجموعه محبوب متروید است. Mighty Bomb Jack یک سکوبازی از شرکت تکمو (Temco) است که در آن بازیکن‌ها باید بمب جمع کنند و مراحل بازی را پشت سر بگذارند. یک نسخه دو نفره از این بازی مخصوص دستگاه‌های آرکید نینتندو با نام VS. System نیز وجود داشت. TwinBee هم یک بازی در سبک شوتم‌آپ است که حالت دونفره هم دارد. بازیکن‌ها در این بازی باید علاوه بر اینکه به دشمنان شلیک می‌کنند، زنگوله‌های معلق در هوا را جمع‌آوری کنند تا به امتیاز یا قدرت‌های ویژه دست یابند.

بازی های Nintendo Switch Online

در ماه دسامبر نیز فهرست بازی‌های این سرویس با انتشار Wario’s Woods, Ninja Gaiden و Adventures of Lolo برای آن کامل‌تر می‌شود. Wario’s Woods یک بازی پازلی است که در آن شخصیت «تود» باید برای پاک کردن هیولاها از روی صفحه تلاش کند. این بازی بخش چند نفره هم دارد و بازیکن‌ها در این بخش می‌توانند در مقابل یکدیگر قرار بگیرند. Ninja Gaiden یک بازی اکشن پلتفرمر تک‌نفره است که بعدها الهام بخش‌ بازی‌های زیادی شد. Adventures of Lolo هم یک بازی اکشن پازلی تک‌نفره است که در آن بازیکن‌ها باید وارد اتاق‌های مختلف شوند و ضمن جمع کردن جواهرات، از دشمنان خطرناک بگریزند.

سایر بخش‌های ویدیوی منتشر شده به‌وسیله نینتندو (که در ادامه می‌توانید آن را تماشا کنید) به ویژگی‌هایی از سرویس سوییچ آنلاین اشاره می‌کند که قبلا معرفی شده بودند؛ مانند قابلیت بازی به‌صورت چندنفره آنلاین و همچنین ذخیره کردن لحظه‌ای بازی‌های NES که این ویژگی در بازی‌های کنسول مجازی (Virtual Console) روی 3DS و Wii U هم وجود داشت

دانلود از آپارات


منبع dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده