نویسنده: علی کمالی
// پنجشنبه, ۱۷ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۴۵

بسته الحاقی جدید بازی Ark: Survival Evolved با نام Extinction برای کامپیوتر منتشر شد

به‌تازگی محتوای الحاقی جدیدی با نام Extinction برای نسخه پی سی بازی Ark: Survival Evolved منتشر شده است. Extinction در آینده برای کنسول‌ها نیز عرضه خواهد شد.

استودیو وایلدکارد (Studio Wildcard)، سازنده و ناشر بازی Ark: Survival Evolved اعلام کرد که محتوای اضافی جدید این بازی با نام Extinction برای پی سی منتشر شده است. Extinction داستان بازی اصلی را ادامه می‌دهد و انسان‌ها را در نبرد علیه دایناسورهای عظیم‌الجثه که «تایتان» نامیده می‌شوند به تصویر می‌کشد.

مبارزه کردن و تلاش برای شکست دادن تایتان‌های غول‌پیکر و وحشی، عمده‌ترین قسمت محتوای اضافی Extinction را تشکیل می‌دهد، اما علاوه بر آن چند نوع موجود جدید که قابل رام شدن هستند و همچنین چند تکنولوژی که در بخش‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند، از جمله مواردی هستند که با این بسته الحاقی به بازی اضافه می‌شوند. برای مثال کرایوپادها (Cryopods) نوعی تکنولوژی هستند که به کمک آنها می‌توانید موجودات خودتان را داخل کوله‌پشتی جمع و به راحتی آنها را با خود حمل کنید. شما می‌توانید شخصیت‌های قبلی خود را به Extinction منتقل کنید، اما این امکان برای آیتم‌ها و موجودات رام شده وجود ندارد. با این حال، تمام چیزهایی که در این محتوای الحاقی به‌دست می‌آورید قابل انتقال به نقشه‌های قدیمی‌تر Ark: Survival Evolved هستند.

Ark: Survival Evolved Extinction

جن استوبر، مدیر ارشد انجمن‌ها در استودیوی وایلدکارد، با انتشار پستی در وبلاگ استیم گفت:

ما Extinction را ابتدا برای سرورهای امریکای شمالی و اروپا معرفی می‌کنیم. ما در ابتدا این محتوا را روی گروهی از سرورها ارائه می‌کنیم و بعدا هر تعداد سرور را که لازم باشد اضافه خواهیم کرد؛ بنابراین خواهش می‌کنیم که طی این دوره صبر و شکیبایی خود را حفظ کنید. سرورهای Extinction استاندارد هستند و ظرفیت ۷۰ بازیکن را دارند. این محتوا روی تمام سرورهای CrossARK (البته به‌جز TheHundred) و همچنین Conquest و Small Tribes در دسترس خواهد بود.

سرورهای نسخه رایانه‌های شخصی Extinction از روز سه‌شنبه شروع به کار کرده‌اند، اما این محتوای اضافی برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان از سه‌شنبه هفته آینده (۲۳ آبان) ارائه می‌شود. Extinction در سیزن پس بازی Ark: Survival Evolved موجود خواهد بود، اما به‌طور جداگانه نیز قابل خریداری است. گفتنی است که نسخه پی‌سی این بازی تا روز یکشنبه، ۲۰ آبان روی استیم به صورت رایگان (Free-to-Play) قابل انجام است؛ ضمن اینکه بازیکن‌ها تا روز ۲۳ آبان فرصت دارند تا بازی را با تخفیف قابل توجه، به قیمت ۲۰ دلار خریداری کنند.

نسخه اولیه بازی Ark: Survival Evolved در سال گذشته عرضه شد. در این بازی شما باید در حالی که در یک جزیره پر از دایناسور و سایر موجودات ماقبل تاریخ گیر افتاده‌اید، برای زنده ماندن تلاش کنید. در این بازی جهان‌باز (Open World) که هم به‌صورت اول-شخص و هم سوم-شخص قابل انجام است، باید برای رفتن به نقاط دوردست از دایناسورها به جای وسیله نقلیه استفاده کنید. انواع و اقسام سلاح‌ها نیز در بازی وجود دارند که برای نابود کردن دایناسورها و سایر دشمنان در بازی از آنها استفاده خواهید کرد. Ark: Survival Evolved هم به صورت تک‌نفره و هم چندنفره قابل انجام است.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده