نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۳:۲۹

آپدیت بزرگ Fortuna بازی Warframe این هفته منتشر می‌شود

با توجه به تازه‌ترین صحبت‌های سازندگان بازی Warframe، آپدیت بزرگ این بازی که Fortuna نام دارد در پایان هفته‌ی جاری میلادی (تا چند روز دیگر)، برای پی سی منتشر خواهد شد.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، استودیو دیجیتال اکستریمز، سازنده‌ی بازی محبوب Warframe، در جریان یک مصاحبه‌ی جدید، تاریخ عرضه‌ی آپدیت بعدی و بزرگ این بازی را که Fortuna نام دارد اعلام کرد. این آپدیت بزرگ تا پایان هفته‌ی جاری میلادی (چند روز دیگر) راهی نسخه‌های پی سی بازی می‌شود و مدتی بعد، در دسترس دارندگان ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 قرار خواهد گرفت.

آپدیت فورتونا بازی Warframe یک جهان کاملا تازه را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد. بازیکنان در جریان این آپدیت جدید، دقیقا مثل آپدیت قبلی این بازی که Plains of Eidolon نام داشت به یک سیاره جدید سفر خواهند کرد. این‌بار سیاره‌ی زهره قرار است جولانگاه بازیکنان بازی باشد.

سازندگان بازی یک‌سری توضیحات جدید درباره‌ی این بسته‌ی الحاقی مطرح‌ کرده‌اند که در ادامه، آن‌ها را می‌خوانیم:

در آپدیت فورتونا به سرزمین گروه Solaris United سفر خواهیم کرد؛ جایی که بازیکنان می‌توانند ماموریت‌هایی جدید را انجام بدهند و اسرار داستان بازی را از محیط‌های جدیدش پیدا کنند. محیط‌های جدید بازی، منابع زیادی را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهد تا آن‌ها را جمع‌آوری کنند. در کنار منابع، گونه‌هایی جدید از دشمنان قرار است در این آپدیت به‌استقبال بازیکنان بروند.

از نظر حیات وحش، آپدیت فورتونا راه‌های جدیدی برای تعامل با حیوانات را پیش پای بازیکنان قرار خواهد داد. سیستم شکار یکی از این موارد است؛ بازیکنان می‌توانند حیوانات را ردیابی کنند، برای آن‌ها تله بگذارند، آن‌ها را به جای مناسب بکشانند و در نهایت شکارشان کنند.

آپدیت فورتونا کاملا رایگان خواهد بود. همانطور که پیش‌تر ذکر کردم، این آپدیت تا چند روز دیگر راهی کامپیوتر خواهد شد. با توجه به صحبت‌های سازندگان بازی، آپدیت فورتونا به‌زودی در دسترس دارندگان ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 قرار خواهد گرفت. در ادامه توجه شما را به‌تماشای تریلر جدید این آپدیت جلب می‌کنم.

دانلود از آپارات


منبع Eurogamer
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده