نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۲۰:۴۵

تاریخ انتشار نسخه پلی استیشن 4 بازی Runner3 مشخص شد

استودیو Choice Provisions تاریخ انتشار بازی Runner3 برای پلی استیشن 4 را اعلام کرد.

با اینکه زمان کوتاهی از انتشار بازی Runner3 برای پلتفرم‌های کامپیوتر، مک و نینتندو سوییچ می‌گذرد، اما هفته آینده شاهد انتشار این بازی که نسخه سوم از سری بازی‌های Bit.Trip به حساب می‌آید، برای پلتفرم پلی استیشن 4 نیز خواهیم بود.

 در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که استودیو Choice Provisions از انتشار بازی Runner3 در تاریخ ۲۲ آبان (۱۳ نوامبر) برای کنسول PS4 خبر داده است. بازی Runner3 با قیمت ۱۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد، اما این بازی در دو هفته اول انتشار به مناسبت ۱۰ سالگی استودیو چویس پروویژنز با ۵۰ درصد تخفیف همراه خواهد بود.

از زمان انتشار بازی Runner3 در سایر پلتفرم‌ها، استودیو Choice Provisions می‌گوید که به طور نزدیک با جامعه طرفداران برای تبدیل بازی به اثری که دوست دارند، کار کرده است. گزینه‌های دشواری مشابه با بازی Runner2 باری دیگر به بازی اضافه شده است و تغییرات کوچک دیگری در برخی زمینه‌های بازی نظیر Hitboxها (مکانی که بازی ضربات وارده به بازیکنان را ثبت می‌کند)  صورت گرفته است. در نهایت، در روز اول انتشار نسخه پلی استیشن 4 بازی Runner3 شاهد تمام تغییراتی خواهیم بود که پیش از این در نسخه‌های دیگر اعمال شده است. اگر تابه‌حال بازی Runner3 را تجربه نکرده‌اید، به نظر می‌رسد که اکنون زمان مناسبی برای انجام این کار است.

بازی Runner3 به واسطه گیم‌پلی روان و ترکیب عالی آن با موسیقی، کاراکترهای متنوع، طراحی عجیب و غریب و خلاقانه‌ی محیط و البته مراحل دوبعدی در بررسی زومجی نمره ۸ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

 در میان بازی‌های پلتفرمر دو و نیم بعدی، Runner3 قطعا گلیم خودش را از آب بیرون می‌کشد. ترکیب بی‌نقص گیم‌پلی با موسیقی در مراحلی که باید چندین بار تمامشان کنید، محیط‌های جالب هرچند تعدادشان اندک است به اضافه‌ی کاراکترهای مختلف قابل بازی، Runner3 را به یک بازی قوی اما با ضعف‌های کوچک و بزرگ تبدیل کرده است.

شما می‌توانید در ادامه تریلر معرفی نسخه پلی استیشن 4 بازی Runner3 را مشاهده کنید و نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.

دانلود از وب‌سایت آپارات


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده