نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۳:۴۵

تصویر جدیدی از فیلم Captain Marvel منتشر شد

به مناسبت انتخابات میان دوره‌ای آمریکا، بری لارسون، بازیگر نقش کاپیتان مارول تصویر جدیدی از فیلم Captain Marvel را منتشر کرده است.

ماه شهریور امسال بود که سرانجام مارول استودیو اولین تریلر فیلم Captain Marvel (کاپیتان مارول) را منتشر کرد که در آن شاهد اولین تصاویر از اتفاقات این فیلم مورد انتظار بودیم. با وجود واکنش‌های متفاوت نسبت به تریلر، این تریلر با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه شد و اولین تریلر فیلم کاپیتان مارول به یکی از پر بیننده‌ترین تریلرها در ۲۴ ساعت نخست انتشار تبدیل شد. حال در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تصویر جدیدی از فیلم Captain Marvel منتشر شده است. به‌تازگی بری لارسون، بازیگر نقش کارول دانورز ملقب به کاپیتان مارول به مناسبت انتخابات میان دوره‌ای آمریکا تصویر جدیدی از این فیلم را در صفحه شخصی خود در توییتر منتشر کرده که در آن کارول دانورز لباس سبز رنگ ارتش کری (Kree) را بر تن دارد و در اطراف او پوسترهای گروه Rock the Vote دیده می‌شود. اتفاقات این فیلم در اوایل دهه ۹۰ میلادی جریان دارد و قرار است شاهد ارجاعات مختلف به آن دوره نیز باشیم و این پوسترها نیز در واقع اشاره‌ای به زمان به وجود آمدن این گروه در اوایل دهه ۹۰ میلادی دارد. شما در ادامه می‌توانید این تصویر را مشاهده کنید:

Captain Marvel

بری لارسون، ساموئل ال جکسون، جود لاو، بن مندلسون، جما چان، کلارک گرگ، لی پیس، جایمن هانسو، لاشانا لینچ، آنت بنینگ، الگنیس پرز سوتو، رون تمت و مک‌کنا گریس، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Captain Marvel حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. کارگردانی این فیلم بر عهده آنا بودن و رایان فلک بوده است. ژنوا رابرتسون‌-دوورت، مگ لفاوه و نیکول پرلمن نیز وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم کاپیتان مارول را بر عهده داشته‌اند.

فیلم Captain Marvel قرار است در تاریخ ۸ مارس سال ۲۰۱۹ (۱۷ اسفند ۱۳۹۷) اکران شود.


منبع Comicbookmovie
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده