نویسنده: علی نوروزی
// چهار شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۶:۰۱

بازی The Forest از سال ۲۰۱۴ بیش از ۵.۳ میلیون نسخه فروخته است

بازی ترسناک بقا The Forest از زمان انتشار به صورت دسترسی زودهنگام در سال ۲۰۱۴ بیش از ۵.۳ میلیون نسخه فروش داشته است.

در تازه‌ترین اخبار بازی مطلع شدیم که فروش بازی The Forest از زمان انتشار به صورت Early Access در سال ۲۰۱۴ از مرز ۵.۳ میلیون نسخه عبور کرده است. این بازی که امروز با قیمت ۱۹.۹۹ دلار در دسترس کاربران پلی استیشن 4 قرار گرفت، با بودجه‌ای معادل ۱۲۵ هزار دلار ساخته شده است.

استودیو Endnight Games پس از یک دوره طولانی توسعه که با انتشار اطلاعات کاملی از نسخه‌های تازه بازی در وب‌سایت استودیو همراه بود، نسخه ۱.۰ بازی The Forest را در اردیبهشت سال جاری منتشر کرد. این استودیو در جریان توسعه این اثر اطلاعاتی نظیر پشتیبانی بازی از بخش کوآپ و واقعیت مجازی (همچنان در نسخه بتا برای آکیولس ریفت و HTC Vive قرار دارد) را با طرفداران به اشتراک گذاشت. بازی The Forest از زمان انتشار به واسطه تنش و اتمسفر ترسناک با نظر مثبت بسیاری از کاربران استیم روبه‌رو شده است.

به عنوان تنها بازمانده از سقوط یک جت مسافرتی، شما خود را در جنگلی اسرارآمیز خواهید یافت که برای بقا با جامعه‌ای از جهش‌یافتگان مبارزه می‌کنید. در این شبیه‌ساز ترسناک بقا و اول شخص به ساخت، اکتشاف و زنده‌ماندن اقدام کنید.

بازی The Forest اولین بار در رویداد PlayStation Experience 2014 برای کامپیوتر و پلی استیشن 4 معرفی شد و  پس از تاخیر به وجود آمده نهایتا امروز به پلی استیشن 4 راه یافت تا میزان فروش بازی را بیش از پیش افزایش دهد. این بازی به واسطه جهانی بزرگ و وسیع، سیستم ساخت و ساز آسان و کاربردی، امکانات فراوان برای ساخت و سازهای متنوع و دلخواه، تشویق بازیکن به جستجوی کامل غارها با اعطای آیتم‌های ارزشمند و حالت چندنفره سرگرم‌کننده در بررسی زومجی نمره ۶ را دریافت کرد که خلاصه‌ای از آن به شرح زیر است:

بازی The Forest به عنوان اثری که ۴ سال در حال توسعه بوده است، هنوز فاصله زیادی تا تبدیل شدن به یک بازی کامل دارد، اما با آزادی عمل مطلق و با همین داشته‌های الانش هم می‌تواند برای مدتی اثر سرگرم‌کننده و حتی اعتیادآوری باشد، اما به مرور زمان که ایرادات و اشکال‌های اساسی بازی برای‌تان نمایان می‌شود، شاید حتی دیگر حالت آنلاین هم نتواند مثل قبل جذابیت بالایی داشته باشد، چرا که بازی جز ساخت و سازهای انبوهش، سرگرمی لذت‌بخش دیگری در اختیارتان قرار نمی‌دهد.

شما می‌توانید نظرات خود را درباره این خبر با وب‌سایت زومجی در میان بگذارید.


منبع DualShockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده