// چهار شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۷:۵۴

بازی Overkill’s The Walking Dead روی کامپیوتر منتشر شد

استودیو Overkill Software با انتشار تریلر هنگام عرضه بازی Overkill’s The Walking Dead، این بازی را در دسترس کاربران پلتفرم پی سی قرار داد.

در حدود چهار سال پیش بود که استودیو Overkill Software، سازنده سری بازی‌های Payday، بازی Overkill's The Walking Dead را معرفی کرد. این بازی علی‌رغم تحت لیسانس بودن، با آزادی کامل ساخته شده است و ویژگی‌های آثار استودیو اورکیل در آن مشهود است. در کنار این ویژگی‌ها، حضور رابرت کرکمن در پروسه ساخت بازی باعث شده است که بازی Overkill's The Walking Dead به اثری مورد‌انتظار برای علاقه‌مندان به مجموعه مردگان متحرک تبدیل شود. حال طبق جدید‌ترین اخبار بازی، استودیو اورکیل به مناسبت انتشار نسخه کامپیوتر بازی مذکور، تریلر هنگام عرضه آن را منتشر کرده است.

علاقه‌مندان به بازی Overkill's The Walking Dead که وظیفه انتشار نسخه کامپیوتر آن بر‌ عهده کمپانی Starbreeze (استاربریز) است، می‌توانند با مراجعه به صفحه بازی در فروشگاه استیم و پرداخت مبلغ ۶۰ دلار اقدام به خرید این بازی کنند. علاوه بر نسخه استاندارد، بازی Overkill's The Walking Dead دارای نسخه دیلاکس با ویژگی‌هایی همچون آیتم‌های درون بازی، کتاب هنری دیجیتال و آلبوم موسیقی است که با قیمت ۸۰ دلار به فروش می‌رسد. تریلر هنگام عرضه بازی ذکر شده را در زیر تماشا می‌کنید:

دانلود از آپارات

بازی Overkill's The Walking Dead در دسته بازی‌های تیر‌اندازی اول شخص قرار می‌گیرد و المان‌های مخفی‌کاری، ترس و بقا و نقش‌آفرینی را با تمرکز روی تجربه Co-op چهار نفره ترکیب کرده است. در این بازی که در شهر واشنگتن دی سی جریان دارد، بازیکنان باید به صورت گروهی به انجام ماموریت‌ها بپردازند، منابع پیدا کنند و در نهایت زنده بمانند. بازیکنان می‌توانند با نقشه و حساب‌شده عمل کنند یا به مبارزه رو‌در‌رو با زامبی‌ها بپردازند. هر یک از شخصیت‌های چهار‌گانه بازی یعنی مایا، آیدن، گرنت و هدر مهارت‌ها، توانایی‌ها، وظیفه در گروه و پیش‌زمینه داستانی خاص خود را دارند.

بامداد امروز کمپانی استاربریز به مناسبت عرضه بازی Overkill's The Walking Dead برنامه‌ای به نام STREAMING DEAD LIVE را از طریق وب‌سایت Twitch پخش کرد که با مراجعه به صفحه این کمپانی در سایت مذکور می‌توانید آن را مشاهده کنید. در این برنامه استریمر‌های مشهوری مانند Shroud ،Anne Munition ،ANGRYPUG و JGhosty حضور داشتند و مجری‌گری آن بر‌ عهده گرگ میلر، موسس کمپانی Kinda Funny بوده است.

بازی Overkill's The Walking Dead توسط کمپانی 505Games در تاریخ ۶ فوریه ۲۰۱۹ (۱۷ بهمن) روی کنسول‌های PS4 (پلی استیشن 4) و Xbox One (ایکس باکس وان) عرضه می‌شود. هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌های پلی استیشن و ایکس باکس اقدام به پیش‌خرید این بازی کنید. همچنین نسخه فیزیکی آن از طریق صفحه مربوطه در فروشگاه Amazon (آمازون) قابل پیش‌خرید است.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده