// چهار شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۲۳

فیلم جدیدی در دنیای سریال Breaking Bad در حال ساخت است

طبق گزارش جدید هالیوود ریپورتر، وینس گیلیگان، خالق سریال Breaking Bad در حال کار روی فیلمی است که در این دنیا جریان دارد.

قسمت تازه‌ای از حماسه‌ی سریال برکینگ بد در دست ساخت است. در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، وبسایت هالیوود ریپورتر با توجه به اطلاعاتی که از منابعش به دست آورده، گزارش کرده که وینس گیلیگان، خالقِ «برکینگ بد» در حال کار روی یک فیلم دو ساعته است که فعلا معلوم نیست آیا در سینما اکران خواهد شد یا برای تلویزیون ساخته می‌شود. فعلا تقریبا هیچ اطلاعات به درد بخوری از این پروژه که در حال حاضر با اسم مستعارِ Greenbrier شناخته می‌شود منتشر نشده است. معلوم نیست آیا این فیلم حکم پیش‌درآمد دیگری در مایه‌های «بهتره با ساول تماس بگیری» (Better Call Saul) را خواهد داشت یا ادامه‌‌‌ی‌ مستقیم سریال اصلی خواهد بود. همچنین معلوم نیست که ستاره‌های اورجینالِ سریال مثل برایان کرنستون یا آرون پاول در این پروژه‌ی جدید حضور خواهند داشت یا نه. ولی چیزی که مشخص است این است که شکی وجود ندارد که این فیلم جزوی از مجموعه‌ Breaking Bad خواهد بود.

هالیوود ریپورتر می‌گوید که خودِ گیلیگان وظیفه‌ی نویسندگی سناریو، تهیه‌کنندگی و احتمالا کارگردانی فیلم را برعهده خواهد داشت. گفته می‌شود مارک جانسون و ملیسا برنستین، تهیه‌کنندگانِ «برکینگ بد» و «بهتره با ساول تماس بگیری» هم در مقام تهیه‌کننده در پشت صحنه‌ی این فیلم حضور خواهند داشت. از قرار معلوم این فیلم روایتگرِ داستانِ فرارِ مرد گروگان گرفته‌شده‌ای در تلاش برای به دست آوردن آزادی‌اش است. این خلاصه‌قصه‌ی مبهم باعث شده تا طرفداران به یقین برسند که این فیلم به احتمال فراوان به اتفاقاتِ بعد از فرار جسی پینکمن از دست دار و دسته‌ی عمو جک و نئونازی‌ها می‌پردازد. پیش‌تولید این فیلم آن‌قدر بی‌سروصدا شروع شده است که ساختش از این ماه در نیو مکزیکو آغاز می‌شود. «دفتر فیلم نیومکزیکو» هم تایید کرده است که پروژه‌ای با عنوان Greenbrier برای فیلمبرداری در این منطقه برنامه‌ریزی شده است.

سریال «برکینگ بد» که پنج فصل به درازا کشید، به موفقیتِ تجاری و هنری بزرگی برای شبکه‌ی ای.ام.سی تبدیل شد. در نتیجه ای.ام.سی و بخش تلویزیونِ کمپانی سونی بلافاصله به ایده‌ی ساختِ پیش‌درآمدی در قالب «بهتره با ساول تماس بگیری» چراغ سبز نشان دادند. فصل چهارم «بهتره با ساول تماس بگیری» که به نحوه‌‌‌ی تبدیل شدنِ جیمی مک‌گیل از یک وکیل خرده‌پا به وکیلِ شیاد هایزنبرگ را روایت می‌کند به تازگی به اتمام رسید. ساخت فصل پنجم این سریال برای پخش در سال ۲۰۱۹ تایید شده است. فیلم «برکینگ بد» حکم اولین پروژه‌ای را دارد که حاصلِ قرارداد سه ساله‌ی جدید وینس گیلیگان با بخش تلویزیون سونی است.


منبع deadline
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده