// چهار شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۴:۰۲

معرفی بازی موبایل Look, Your Loot؛ کارت بازی و معمای پاکسازی سیاه‌چال‌ها

بازی موبایل Look, Your Loot یک بازی کارتی است که در جریان آن بازیکنان هدایت یک موش را در دست می‌گیرند و وظیفه‌شان پاکسازی سیاه‌چال‌های بازی است. با معرفی این بازی موبایل همراه زومجی باشید.

در این قسمت از معرفی بازی موبایل، به‌سراغ یک بازی کارتی، اما متفاوت با سایر بازی‌های کارتی پلتفرم موبایل رفته‌ایم. بازی اندروید و آیفون ساخته استودیو Dragosha، یک بازی کارتی است که سازنده برای ایجاد تنوع از ساختار بازی‌های تاکتیکی هم استفاده کرده است. بازی موبایل Look, Your Loot فاقد بخش داستانی خاصی است. بازیکنان در نقش یک موش در بازی قرار می‌گیرند که وظیفه‌اش عبور از سیاه‌چال‌های مختلف و پاکسازی آن‌ها است. به‌عبارتی سازنده‌ی بازی Look, Your Loot تمرکز خود را روی گیم‌پلی بازی گذاشته است تا بتواند تجربه‌ای متفاوت را ارائه دهد.

در هر دور بازی کردن و موفقیت باید به‌نحوه‌ی حمله کردن‌تان و محل قرار گیری دشمنان در محیط بازی توجه کنید

با ورود به بازی موبایل Look, Your Loot باید شخصیت خود را انتخاب کنید. نکته‌ی جالب بازی این است که تمامی شخصیت‌های بازی قفل هستند و تنها یک شخصیت در دسترس بازیکنان قرار داده شده است. حال باید با پیشروی در بازی و کسب امتیاز، پول به‌دست بیاورید و سایر کاراکترهای بازی را خریداری کنید. کاراکترهای بازی اندروید و آیفون Look, Your Loot هر کدام ویژگی‌های خاص خودشان را دارند و در بازی مهارت‌های متفاوتی را در دسترس بازیکنان قرار می‌دهند. پس از بخش انتخاب شخصیت وارد گیم‌پلی اصلی می‌شوید. شاید در ابتدا فکر کنید که با یک بازی کارتی همانند سایر بازی‌های کارتی پلتفرم موبایل روبه‌رو هستید. در واقع بازیکنان در بازی موبایل Look, Your Loot تنها یک کارت دارند و آن هم کارت شخصیت اصلی بازی است. نحوه بازی کردن هم بدین شکل است که در یک جدول مربعی (مثلا مربع 3x3 یا مربع 4x4) قرار می‌گیرید که به خانه‌های مختلفی تقسیم‌بندی شده است. حال شما در خانه مربعی وسط صفحه قرار دارید و اطراف شما را دشمنان و سایر المان‌های بازی تشکیل داده‌اند. کاراکتر شما دارای میزان آسیب‌رسانی و نوار سلامت مشخصی است. از این رو با توجه به این دو مورد باید به دشمنان اطراف‌تان حمله کنید، زیرا بعضی از آن‌ها قدرت بالایی دارند.

جدا از این مورد، حمله کردن به سایر دشمنان از نوار سلامت شما می‌کاهد که این میزان با توجه به میزان آسیب‌رسانی حریف، متفاوت است. در واقع چالشی که Look, Your Loot ارائه می‌دهد حمله به دشمنان و در ازای آن کم شدن نوار سلامت شما است. از این رو جدا از کارت سایر دشمن‌های سیاه‌چال‌ مورد نظر، یک سری آیتم‌ دیگر را هم مشاهده می‌کنید. برای مثال سپرهایی در محیط قرار داده‌ شده‌اند که با برداشتن‌شان، سیستم تدافعی شما بیش از پیش تقویت می‌شود. همچنین با برداشتن معجون‌های سلامت، نوار سلامت شما بازیابی می‌شود. در ابتدای متن اشاره شد که بازی دارای کاراکترهای متفاوتی است که هر کدام ویژگی‌ و مهارت‌های مخصوص به خودشان را دارند. در بازی Look, Your Loot و مراحلی که برای‌تان در نظر گرفته شده است، می‌توانید از مهارت‌های کاراکتر خود به‌عنوان یک نیروی کمکی استفاده کنید و دشمنان را از بین ببرید. به‌عنوان آخرین مورد هم می‌توان به سیستم ارتقای سطح بازیکنان بازی اشاره کرد که از طریق کشتن دشمنان و جمع‌آوری XP می‌توانید قدرت تهاجمی و تدافعی شخصیت خود را افزایش بدهید. تنها موردی که می‌تواند اذیت کننده باشد، ویدیوهای تبلیغاتی است که میان تجربه‌ی شما از Look, Your Loot پخش می‌شوند. با تمام این تفاسیر اگر به‌دنبال یک بازی کارتی متفاوت هستید، بازی اندروید و آیفون Look, Your Loot می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای شما باشد.

دانلود بازی اندروید و آیفون Look, Your Loot


منبع زومجی
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده