نویسنده: علی گودرزی
// چهار شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۱:۲۹

آپدیت جدید The Witcher 3: Wild Hunt پشتیبانی از زبان چینی را به بازی اضافه می‌کند

جدیدترین آپدیت بازی Witcher 3: The WIld Hunt پشتیبانی از زبان چینی و یک‌سری بهبود‌های فنی را در بازی اعمال می‌کند.

به‌تازگی و در جریان آخرین اخبار بازی، استودیو سی دی پراجکت رد (CD Projekt Red) سازنده‌ی بازی تحسین‌ شده‌ی The Witcher 3: WIld Hunt، یک آپدیت جدید برای این بازی منتشر کرده است؛ این آپدیت که ۵۰۰ مگابایت حجم دارد، پشتیبانی از زبان چینی را به بازی اضافه می‌کند.

اخیرا شخصی با نام کاربری SagnolTheGangster در فروم استیم، ضمن اعلام کردن حجم آپدیت جدید بازی، یک پست پیرامون این آپدیت منتشر کرده که لوکاژ بابیل از مسئولین تیم سازنده‌ی بازی، پاسخ وی را چنین داده است:

ما پشتیبانی از زبان چینی را به بازی اضافه کرده‌ایم. فایل‌های مربوط به زبان چینی، یک‌سری فایل اجرایی و پچ، از مواردی هستند که ما در قالب این آپدیت جدید به بازی اضافه کرده‌ایم.

اگر روی بازی ماد نصب کرده‌اید، ممکن است پس از دانلود این آپدیت نتوانید بازی را اجرا کنید چرا که استیم هنگام آپدیت کردن بازی، فایل‌های نصب شده روی سیستم شما را با فایل‌هایی که سازندگان برایش تعریف کرده‌اند مقایسه می‌کند و در نتیجه، نصب کردن ماد باعث اختلال در روند اجرای بازی می‌شود. اگر مادهای‌تان را یک‌بار پاک کنید و پس از آپدیت بازی، دوباره آن‌ها را نصب کنید، می‌توانید بازی را مثل قبل اجرا کنید.

از آن‌جایی که آپدیت ۱.۳۱ که در سال ۲۰۱۶ منتشر شد، قرار بود آخرین آپدیتی باشد که برای بازی منتشر می‌شود، عرضه‌ی این آپدیت جدید بازیکنان را متعجب کرده است. آپدیت ۱.۳۱ یک‌سری ایرادات فنی بازی را برطرف می‌کرد و به‌عنوان مثال، اندازه‌ی نوشته‌های بازی را تغییر می‌داد. ویچر 3 آخرین اقتباس از سری داستان‌های ویچر است؛ به‌تازگی یک اسپین آف از این مجموعه با نام Thronebreaker: The Witcher Tales منتشر شده و مورد استقبال کاربران و منتقدین قرار گرفته است. این بازی در زومجی بررسی شد و نمره‌ی ۹ را دریافت کرد.

بازی The Witcher 3: Wild Hunt را همین الآن می‌توانید روی ایکس باکس وان، پی سی و پلی استیشن 4 تجربه کنید.


منبع Dualshockers
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده