نویسنده: مهرداد داودی
// چهار شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۵:۲۹

فیلم کوتاه «دربین» در جشنواره فیلم جیپور هند حضور خواهد داشت

فیلم کوتاه «دربین» ساخته‌ی علی یار راستی در جشنواره فیلم «جیپور» کشور هند حضور خواهد داشت.

فیلم کوتاه «دربین» اولین ساخته‌ی علی یار راستی است. این فیلم کوتاه که در سی و پنجمین دوره جشنواره بین المللی فیلم کوتاه تهران حضور خواهد داشت و همچنین سابقه حضور در جشنواره تیرانای آلبانی را دارد، بنابر جدیدترین اخبار سینمای ایران، در جشنواره فیلم جیپور هند هم حضور خواهد داشت. این رویداد یکی از جشنواره‌های معتبر هندوستان به‌شمار می‌رود. در خلاصه داستان فیلم کوتاه «دربین» چنین آمده است:

در یک صحنه بازسازى جرم، زنى جوان به نام رعنا باید حوادثى را که منجر به مرگ دوستش شده است براى کارآگاه و دستیارش توضیح دهد. رعنا مدعى است که همه چیز اتفاقى بوده و او بى‌گناه است اما کارآگاه همچنان به او مشکوک است.

فیلم کوتاه «دربین» ساخته‌ی علی یار راستی با بازی بازیگرانی مانند صابر ابر، ندا جبرائیلی، سهیلا صالحی و سجاد حمیدیان ساخته شده است. علی یار راستی پیش از این سابقه فعالیت در زمینه‌هایی مانند هنرهای تجسمی، ویدیو، عکاسی و اینستالیشن فعالیت کرده است. «دربین» اولین ساخته‌ی او است. صابر ابر هم سابقه حضور در فیلم‌هایی مانند «درباره الی»، «تابستان داغ»، «آشغال‌های دوست داشتنی»، «پذیرایی ساده» و «گس» را دارد. ندا جبرئیلی، دیگر بازیگر «دربین» در فیلم‌هایی مانند «کارت پرواز»، «ماهی و گربه»، «آرام»، «ما، در بهشت» و «دونده زمین» حضور داشته است.


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده