نویسنده: مسیح کریمی
// چهار شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۵۹

ساخت بازسازی انیمیشن Shrek و Puss in Boots توسط سازنده مینیون‌ ها تایید شد

کمپانی انیمیشن‌سازی موفق ایلومینیشن اینترتینمنت از ساخت بازسازی انیمیشن Shrek و انیمیشن Puss in Boots خبر داده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، ساخت بازسازی انیمیشن Shrek (شرک) و انیمیشن Puss in Boots (گربه چکمه‌پوش) رسما تایید شده است، اما این دو انیمیشن سینمایی قرار نیست توسط سازنده اصلی خود بازسازی و ساخته شوند. طبق خبری که وب‌سایت ورایتی منتشر کرده، ساخت بازسازی این دو انیمیشن سینمایی تایید شده است و ساخت نسخه جدید این انیمیشن‌ها بر عهده استودیوی انیمیشن‌سازی ایلومینیشن اینترتینمنت خواهد بود. این استودیو بیشتر برای ساخت سه‌گانه انیمیشن Despicable Me (من نفرت انگیز) و انیمیشن Minions (مینیون ها) شناخته می‌شود. کریس ملداندری، رئیس و مدیرعامل ایلومینیشن، وظیفه دارد تا شخصیت‌های محبوبی چون شرک، فیونا، دانکی و گربه چکمه پوش را به نسل جدید ارائه دهد.

این موضوع بدان معنا است که قرار است شاهد ساخت انیمیشن‌های جدید با داستان‌های کاملا جدیدی باشیم که ارتباطی با قسمت‌های قبلی انیمیشن Shrek نخواهد داشت. ملداندری در بیانیه منتشر شده ایلومینیشن گفت که در صورت امکان علاقه دارد تا صداپیشگان اصلی انیمیشن شرک در بازسازی این انیمیشن نیز بازگردند و بار دیگر صداپیشگی این شخصیت‌ها را بر عهده داشته باشند. به عقیده او، صدای این صداپیشگان در واقع باعث شد تا قسمت اول انیمیشن Shrek موفق و بسیار محبوب شود. ملداندری به ورایتی گفت:

در حالی که شما مطمئنا می‌توانید موارد کاملا جدیدی را در بازسازی این انیمیشن ایجاد کنید، به گذشته نگاه می‌کنید و متوجه می‌شوید که صداپیشگان اصلی فوق العاده هستند و من براساس احساسات نوستالژی خودم دوست دارم که آن‌ها برای صداپیشگی این شخصیت‌ها بازگردند.

Puss in Boots

در حال حاضر ملدندری دقیقا نمی‌داند که ایلومینیشن قرار است چگونه انیمیشن Shrek را بازسازی کند، اما او از کار روی این انیمیشن بسیار هیجان زده است و این پروژه هنوز روزهای اولیه خود را سپری می‌کند. در واقع دنیای انیمیشن شرک به شخصیت‌ها و دنیای پیرامون آن خلاصه نمی‌شود و این مجموعه دارای پتانسیل‌ها بسیار گسترده و ارجاعات بسیار زیاد به فرهنگ عامه است و ایلومینیشن می‌تواند از این پتانسیل‌ها برای ساخت یک نسخه متفاوت از بازسازی انیمیشن Shrek استفاده کند.

اولین انیمیشن Shrek در سال ۲۰۰۱ تولید و به‌روی پرده‌های سینما رفت و پس از آن شاهد ساخت و انتشار دنباله‌ها و قسمت‌های فرعی متعدد براساس آن از جمله انیمیشن Puss in Boots بوده‌ایم. پس از خرید استودیوی انیمیشن‌سازی دریم‌ ورکس انیمیشن توسط کامکست، شایعات زیادی مبنی بر ساخت انیمیشن Shrek 5 (شرک ۵) که خالق اصلی آن است، منتشر شد، اما در حال حاضر آینده این پروژه مشخص نیست و ممکن است ایلومینیشن این پروژه را ادامه دهد یا این پروژه به طور کامل لغو شده است.


منبع Polygon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده