نویسنده: علی کمالی
// چهار شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۰۹:۲۸

بازی Battle Chef Brigade به‌صورت فیزیکی برای پلی استیشن 4 و سوییچ منتشر می‌شود

بازی مستقل تحسین شده Battle Chef Brigade به‌صورت فیزیکی برای کنسول‌های پلی استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد. برای اطلاع از جزییات این خبر با ادامه مطلب همراه باشید.

لیمیتد ران گیمز (Limited Run Games)، ناشری که به عنوان زیرمجموعه کمپانی مایتی ربیت استودیوز (Mighty Rabbit Studios) فعالیت می‌کند، اخیرا اعلام کرد که در حال تهیه نسخه فیزیکی از بازی Battle Chef Brigade است. این نسخه از این بازی مستقل تحسین شده، روی پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ منتشر خواهد شد.

هر دو نسخه فیزیکی بازی در تاریخ ۹ نوامبر (جمعه، ۱۸ آبان) عرضه می‌شوند. همان‌طور که از اسم لیمیتد ران گیمز هم مشخص است، این کمپانی تنها تعداد مشخصی نسخه فیزیکی از بازی‌هایی که قبلا فقط به‌صورت دیجیتالی عرضه شده‌اند را می‌سازد و منتشر می‌کند. بنابراین اگر تمام نسخه‌های فیزیکی ارائه شده از بازی Battle Chef Brigade به فروش برسند، خبری از عرضه مجدد بازی نخواهد بود و سایر بازیکن‌هایی که موفق به خرید نشده‌اند، هرگز نمی‌توانند به نسخه فیزیکی دسترسی داشت باشند. کمپانی لیمیتد ران گیمز با انتشار تصویر زیر در توییتر اعلام کرد:

Battle Chef Brigade / لیمیتد ران گیمز

بسیار خوشحالیم که اعلام کنیم بازی بعدی که به‌ صورت فیزیکی برای نینتندو سوییچ منتشر خواهیم کرد Battle Chef Brigade از استودیوی ترینکت (Trinket Studios) و کمپانی ادالت سوییم گیمز (Adult Swim Games) است. این بازی روز جمعه ۹ نوامبر در وبسایت limitedrungames.com موجود خواهد بود.

بازی Battle Chef Brigade که در سال ۲۰۱۷ منتشر شد، سبک بیتم‌آپ یا همان Brawler را با گیم‌پلی پازلی ترکیب می‌کند. در این بازی شما هدایت شخصیتی به نام «مینا» را به عهده می‌گیرید. مینا یک زن جوان است که آرزو دارد تا به یک «سرآشپز جنگی» تبدیل شود؛ سرآشپز جنگی در واقع یک نوع شوالیه است که هیولاها را شکار می‌کند و از آنها غذاهای خوشمزه تهیه کرده و به مشتریانش می‌فروشد. در هر یک از مراحل این بازی شما باید نوع خاصی از هیولاها را شکار کنید و به آشپزخانه ببرید و از طریق حل کردن پازل‌ها، غذاهای سفارش داده شده را طبخ و آماده کنید.

بازی Battle Chef Brigade سال گذشته هم مورد استقبال بازیکن‌ها قرار گرفت و هم نمرات خوبی از منتقدان دریافت کرد. ما هم در بررسی این بازی نمره ۸ از ۱۰ را برای آن در نظر گرفتیم. حدود دو ماه پیش بود که یک آپدیت جدید برای این بازی منتشر شد که امکان چندنفره بازی کردن با تقسیم صفحه نمایش را ممکن می‌ساخت. این بروزرسانی دو حالت جدید به نام‌های Survival و Free Play و همچنین یک شخصیت قابل بازی جدید را نیز به بازی اضافه کرد.

Battle Chef Brigade در حال حاضر برای رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و نینتندو سوییچ در دسترس است.


منبع gamespot
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده