نویسنده: رضا علمی
// چهار شنبه, ۱۶ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۹:۳۵

آغاز مراحل تولید فیلم Deadwood

پس از تأیید ساخت فیلمی بر اساس داستان سریال Deadwood (دِدوود)، حال شاهد آغاز مراحل ساخت و تولید این فیلم هستیم.

مراحل ساخت و تولید فیلم Deadwood (ددوود) شبکه HBO، در شهر لس آنجلس آغاز شد و داستان این فیلم در ادامهٔ داستان سریال لغو‌شده در سال ۲۰۰۶ خواهد بود. ساخت ادامهٔ این سریال ۱۲ سال پیش لغو شد و در ادامه شبکه HBO و دیوید میلچ در حال برنامه‌ریزی برای ساخت دو فیلم سینمایی بر اساس این سریال بودند که حال حداقل مطمئن هستیم که یک فیلم ساخته خواهد شد.

در سالیان اخیر همواره خبرهایی در مورد ساخت نسخه سینمایی مجموعه تلویزیونی Deadwood منتشر می‌شد، ولی هیچ‌گاه به‌صورت رسمی شبکه HBO این موضوع را تأیید نکرد. در جریان برگزاری کنفرانس مطبوعاتی انجمن منتقدان آثار تلویزیونی در تابستان سال جاری، کیسی بلویز، رئیس شبکه HBO، در صحبت‌هایی اعلام کرد که فیلمنامهٔ نسخهٔ سینمایی مجموعه تلویزیونی Deadwood توسط دیوید میلچ، خالق این مجموعه، نوشته شده است.

در فیلم Deadwood شاهد بازگشت شخصیت‌های فراموش‌نشدنی سریال خواهیم بود و آن‌ها بار دیگر پس از ۱۰ سال گرد هم می‌آیند تا ایالت شدن داکوتای جنوبی را با هم جشن بگیرند. آتش دشمنی‌ها و کینه‌های قدیمی جانی دوباره می‌گیرد، سوگند و پیمان دوستان به حیطهٔ آزمون گذاشته می‌شود و زخم‌های قدیمی بار دیگر سر باز می‌کنند و همهٔ این‌ها ثمرات مدرنیته و تغییر دوره و زمانه است.

از جمله بازیگران سریال Deadwood که حضور آن‌ها در فیلم قطعی است می‌توان به تیموتی اولیفانت، یان مک‌شین، مولی پارکر، پاولا مالکومسون، جان هاوکز، آنا گان، دایتون کالی، برد دوریف، رابین ویگرت، ویلیام ساندرسون، کیم دیکنز و جرالد مک‌رانی اشاره داشت. جید پتی جان نیز بازیگر جدید فیلم Deadwood خواهد بود.

سه فصل از مجموعه تلویزیونی Deadwood بین سال‌های ۲۰۰۴ تا ۲۰۰۶ به روی آنتن رفت. با وجود اینکه این مجموعه تلویزیونی توانست برنده هشت جایزه مراسم اِمی شود، اما مسئولان شبکه HBO تصمیم به لغو آن گرفتند و فصل چهارم آن ساخته نشد. در همان زمان‌ها دیوید میلچ در مورد ساخت دو فیلم تلویزیونی بر اساس مجموعه Deadwood سخن گفته بود و وی قصد داشت داستان آن مجموعه را در آن دو فیلم تکمیل کند که حال فیلم ابتدایی در دست ساخت است.

داستان مجموعه تلویزیونی Deadwood در مورد شهری کوچک به نام دِدوود، در جنوب ایالت داکوتای کنونی بود که مهاجران بسیاری برای یافتن طلا به آنجا کوچ می‌کردند. از بازیگرانی که در این مجموعه تلویزیونی به ایفای نقش پرداختند می‌توان به تیموتی اولیفانت، یان مک‌شین، مولی پارکر، جیم بیور، کیم دیکنز، آنا گان، جان هاکس و جفری جونز اشاره داشت.

تیموتی اولیفانت، یان مک‌شین، گرگ فینبرگ، اسکات استیونز، دیوید میلچ و کارلتون استراس از جمله تهیه‌کنندگان اجرایی فیلم Deadwood هستند.


منبع Comingsoon
اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده